کوه الوند استان قم

کوه الوند استان قم

 

اگر می خواهید یک ورزش پرنشاط را در کنار خانواده خود در یک طبیعت بکر و زیبا تجربه کنید پیشنهاد می کنم از دامنه های زیبای کوه الوند در روستای وشنوه بالا روید و همپا با کوهنوردان بسیاری شیرینی صعود به این قله را تجربه کنید. حتما از آن بالا با دیدن مناظر زیبای روستای وشنوه با باغ های سرسبز و زیبای آن حیرت زده خواهید شد. ارتفاع این کوه از سطح دریا 2000 متر می باشد. برای رسیدن به دامنه ی این کوه باید 60 کیلومتر از سمت جنوب شرقی شهر قم به سمت روستای وشنوه از توابع بخش کهک حرکت کنید، و بعد از طی کردن حدود دو کیلومتر جاده خاکی به دامنه این کوه می رسید.

 

 

 

اکنون دو مسیر برای صود در پیش دارید، جنس سنگ های دامنه ممکن است راه رفتن را برای شما سخت کند اما سمت شمالی دامنه مسیری هموارتر دارد و راحت تر شما را به بالا می رساند. اقامتگاه های موقت نیز برای استراحت عزیزانی که از مسیرهای دور آمده اند در نظر گرفته شده است. در نظر داشته باشید اگر در فصل زمستان هوای رفتن به این قله را داشتید به دلیل برفی بودن این قله حتما با یک گروه کوهنوردی ماهر که تجهیزات کامل به همراه دارند همراه شوید تا خطری متوجه شما نشود. سفر به این مکان هیجان انگیز و ماجراجویانه را از دست ندهید.

 

 


ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

تا 25 درصد تخفیف به مناسبت عید فطر

فروشگاه اینترنتی سی تی مهر فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی همراهان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماید. به همین مناسبت فروشگاه اینترنتی سی تی مهر در نظر دارد در روز های 22 تا 24 فروردین 1402 با تخفیفات هیجان انگیز در رستوران ها و فست فودی ها میزبان لبخند در خانواده شما باشد.

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2