برگزاری جلسه انجمن اولیا و مربیان مدرسه فوتبال سی تی مهر

برگزاری جلسه انجمن اولیا و مربیان مدرسه فوتبال سی تی مهر

در روز دوشنبه مورخ 97/05/22 جلسه انجمن اولیا و مربیان با حضور دکتر کوچکی، دکتر خوبی و کمیته فنی و مربیان مدرسه فوتبال در سالن همایشات دانشگاه پیام نور از ساعت 10 الی 11 برگزار شد. در ابتدای این جلسه آقای محمدعلی خوبی به عنوان مدیر طرح مهراقتصادی (سی تی مهر) ضمن خوشامدگویی به مهمان جلسه جناب آقای فردنژاد رئیس اداره ورزش و جوانان، والدین فوتبال آموزان و مربیان، گزارشی پیرامون فعالیت های انجام شده مدرسه فوتبال دادند. در این گزارش که همراه با افتتاح بخش خبر مدرسه فوتبال در سایت www.CTMher.com بود، تمامی رویدادهای انجام شده مدرسه فوتبال از ابتدای تأسیس تا به امروز به صورت کامل از طریق سایت سی تی مهر برای والدین فوتبال آموزان توضیح داده شد.

پس از سخنان مدیر مدرسه فوتبال، جناب آقای فردنژاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان به مدت 15 دقیقه سخنانی در مورد اهمیت ورزش در سنین پایه و همچنین گزارشی در مورد وضعیت مدارس فوتبال در سطح شهرستان پرداختند. پس از سخنان آقای فردنژاد، جناب آقای دکتر خوبی در خصوص اهمیت تغذیه و خواب، سخنان خود را ایراد کردند و در مرحله بعد نوبت به برگزاری انتخابات انجمن اولیا شد. در ابتدا از والدین فوتبال آموزانی که تمایل به کاندیدا شدن در این انتخابات داشتند ثبت نام به عمل آمد که تعداد 14 نفر از والدین برای این انتخابات نام نویسی کردند. سپس هر یک از ثبت نام کنندگان به معرفی کوتاهی از خود پرداختند و در نهایت جلسه انتخابات با توزیع برگه های رأی گیری به صورت رسمی آغاز شد. پس از گذشت مدت کوتاهی تمامی والدین حاضر در جلسه آرای خود را به مسئولین برگزارکننده تحویل دادند که نتیجه آرا متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

تا 25 درصد تخفیف به مناسبت عید فطر

فروشگاه اینترنتی سی تی مهر فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی همراهان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماید. به همین مناسبت فروشگاه اینترنتی سی تی مهر در نظر دارد در روز های 22 تا 24 فروردین 1402 با تخفیفات هیجان انگیز در رستوران ها و فست فودی ها میزبان لبخند در خانواده شما باشد.

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2