منطقه گردشگری حضرت سلیمان روستای رباط استان خوزستان

منطقه گردشگری حضرت سلیمان روستای رباط استان خوزستان

اگر با دیدن این عکس ها فکر می کنید اینجا شمال ایران هست. 360 درجه از واقعیت به دور هستید. اینجا نه شمال ایران هست. نه کردستان و آذربایجان، نه هم چهار محال بختیاریاینجا جنوب ایران هست. استان خوزستان – شهرستان باغملک –منطقه گردشگری حضرت سلیمان – ابوالعباس و روستای رباط اگر با دیدن این تصاویر از جنوب ایران آن هم استان خوزستان شگفت زده شده اید.

 

 

 

 

 

 

 

 

به شما حق میدم. چون اکثر مردم ایران نسبت به تنوع آب و هوایی خوزستان اطلاعی ندارند. و فکر می کنند که خوزستان فقط بیابان و گرما و نفت و گاز هست. خوزستان بزرگترین رودخانه و زیباترین جاذبه های کوهستانی با آب و هوای بسیار خوب را دارد.

 

 

 

 

 

 

منطقه کوهستانی شمال خوزستان و شهرستان باغملک دارای تنوع آب و هوایی با پوشش گیاهی غنی، پوشیده از درختان بلوط، بنک، کلخونگ، انجیر کوهی، رودخانه ها و چشمه های آب شیرین که در اطراف این رودخانه باغ های انار، گردو، انگور و درختان دیگر واقع شده است. همچین در مناطق پایین تر شالیزارهای برنج چمپا هر گردشگری را به خود جذب می کند.

 

 

 

 

 

 

مردمی مهمان نواز و خونگرم که پذیرای شما در چهار فصل سال خواهد. اکثر مناطق کوهستانی خوزستان در فصل زمستان و حتی بهار پوشیده از برف است. آنچه که در این نقطه از ایران احساس می شود. عدم توجه مسئولین و سرمایه گذاری برای جذب گردشگری بیشتر و کمک به اشتغال زایی و همچنین کمک به حفظ طبیعت است.

 

 

 

 

 

 

جاذبه های گردشگری باغملک فقط به منطقه ابوالعباس و رباط محدود نمی شود. بلکه مناطقی همچون مال آقا در اطراف شهر قلعه تل، شاه منشگت و امام زاده عبدالله، منطه کوهستانی و گردشگری گندمکال، طبیعت کوهستانی گردکی ( برای فصل بهار ) که می توانید در هر فصل از سال به این شهرستان سفر کرد. و  از مکان های دیدنی این نقطه از ایران لذت برد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منطقه گردشگری رباط یا حضرت سلیمان بهشتی گمشده در دل کوه های منگشت سالیانه پذیرای صدها هزار گردشگر می باشد. باغ های گردو، انار، رودخانه پر آب به مردم این روستا کمک کرده تا امکانات برای گردشگران در دل باغستان ها و کنار رودخانه مهیا کنند. اگر تصمیم دارید. که برای گردشگری به خوزستان سفر کنید. حتما از این منطقه زیبا و سرسبز دیدن کنید.اگر چه شمال باغملک بخصوص منطقه چیدن، رباط و ابوالعباس جاذبه های گردشگری و دیدنی بسیاری دارند.

یکی از جاذبه های بسیار زیبای استان خوزستان منطقه گردشگری حضرت سلیمان روستای رباط است که با آب و هوای خنک و منطقه زیبای خود هرساله پذیرای علاقه مندان به طبیعت است.

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

استراتژی قیمت گذاری محصولات
استراتژی قیمت گذاری محصولات
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله به استراتژی ها و تکنیک های ترغیب کننده برای قیمت گذاری روی محصولات می پردازیم.

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2