بازی‌ها و فعالیت‌های مناسب برای آموزش صبوری به کودکان

بازی‌ها و فعالیت‌های مناسب برای آموزش صبوری به کودکان

بازی‌ها و فعالیت‌های مناسب برای آموزش صبوری به کودکان


برخی از بازی‌ها و فعالیت‌ها در آموزش صبر به کودکان تاثیرگذار هستند. برخی از این فعایت‌ها شامل موارد زیر هستند:


پخت غذا
در هنگام آشپزی، از فرزند خود کمک بگیرید و او را در جریان کار قرار دهید. آشپزی کردن یکی از فعالیت‌های لذت بخش برای کودکان است که در عین حال صبوری را نیز در آن‌ها تقویت می‌کند. برای پخت و پز لازم است که مواد اولیه اندازه‌گیری شوند و پخت هر یک از آن‌ها نیز زمانی طول می‌کشد. همچنین کودک متوجه می‌شود که در پایان انتظار، جایزه و پاداش بزرگی همچون یک غذای خوشمزه خواهد داشت.

ماهیگیری
ماهیگیری کردن یکی از فعالیت‌هایی است که به صبر بسیار زیادی نیاز دارد. برای گرفتن یک ماهی کوچک، به مدت زمان زیادی نیاز می‌باشد. همچنین برای انجام ماهیگیری لازم است که کودک با والدین خود وقت بگذراند و این کار به ایجاد روابط مستحکم میان آن‌ها کمک می‌کند.

حل پاذل
یک پاذل نسبتا بزرگ تهیه کنید و آن را در اختیار کودک قرار دهید تا درستش کند. زمانی که کودک برای مدت طولانی بر روی یک فعالیت کار می‌کند، ویژگی صبر در او شکل می‌گیرد.

پرورش گل و گیاه
پرورش گیاه علاوه بر این که کودک را با محیط زیست آشنا می‌کند، باعث تقویت صبر نیز می‌شود. یک بذر برای رشد، به مدت تقریبا زیادی نیاز دارد و رسیدگی به این گیاه در طول رشد، به آموزش صبر در کودکان کمک می‌کند.

 

مرکز مشاوره آتاو- دکتر غلام عباس کوچکی

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

تا 25 درصد تخفیف به مناسبت عید فطر

فروشگاه اینترنتی سی تی مهر فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی همراهان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماید. به همین مناسبت فروشگاه اینترنتی سی تی مهر در نظر دارد در روز های 22 تا 24 فروردین 1402 با تخفیفات هیجان انگیز در رستوران ها و فست فودی ها میزبان لبخند در خانواده شما باشد.

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2