بازار بین الحرمین استان تهران

بازار بین الحرمین استان تهران

بازار بین‌الحرمین نام بخش یا به قول معروف راسته‌ای از بازار بزرگ و تاریخی تهران است که در آن لوازم‌التحریر به فروش می‌رسد. این بازار در نزدیکی مسجد امام (مسجد شاه سابق) قرار دارد و در آن انواع لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان و دانشجویان مثل دفتر، خودکار و مداد و مدادرنگی و سایر نوشت‌افزار و البته لوازم‌التحریر اداری مثل سررسید به فروش می‌رسد.

 

 

 

 

از گذشته‌های دور هم با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید، مردم به این بازار مراجعه می‌کردند تا بتوانند ملزومات آغاز سال تحصیلی جدید را به صورت یکجا از این بازار خریداری کنند. در آغاز سال تحصیلی بازار بین‌الحرمین کمی پرازدحام می‌شود و اگر برای خرید عجله ندارید، بهتر است کمی صبر کنید تا بتوانید در آرامش بیشتری خرید کنید. ضمن اینکه این روزها نباید برای خرید لوازم‌التحریر عجله کنید، زیرا مدارس و معلم‌های هر مدرسه به سلیقه خود به دانش‌آموزان یک لیست برای خرید لوازم‌التحریر می‌دهند و همین موضوع باعث می‌شود که اگر زودتر از موعد این نوشت‌افزارها را خریده باشید، مجبور شوید دوباره به خرید بروید و با افزایش قیمتی که این روزها در بازار فروش نوشت‌افزار شاهد آن هستیم قطعا ضرر خواهید کرد.

 

 

 

 

آدرس

بازار بین‌الحرمین در خیابان پانزده خرداد، ورودی پله نوروزخان، جنب مسجد امام قرار دارد.

دسترسی

بهترین راه برای رسیدن به خیابان بازار بین‌الحرمین، استفاده از مترو است. برای رسیدن به این بازار می‌توانید در خط یک متروی تهران و در ایستگاه مترو پانزده خرداد از قطار پیاده شوید. همچنین، از نقاط مختلف شهر، مانند پایانه تاکسی میدان آزادی به چهارراه گلوبندک تاکسی تردد می‌کند. سپس به سمت شرق حرکت کنید تا پس از عبور از سبزه‌میدان و بازار زرگرها به پله نوروز خان برسید.

 

 

 

 

پس از ورود به پله نوروزخان باید از ورودی مسجد امام به سمت چپ بروید و پس از رسیدن به اولین دوراهی به سمت راست بروید تا به بازار بین‌الحرمین برسید. شما به بازار بین‌الحرمین خواهید رسید. ضمنا تابلوهای راهنمای این بازار هم در این قسمت از بازار تهران نصب شده است تا شما راحت‌تر بتوانید به آن‌جا بروید. بازاری‌ها هم راهنماهای خوبی برای سوال کردن مسیر ساده رسیدن به بازار بین‌الحرمین هستند.

توجه کنید که در این قسمت از بازار خوراکی‌فروشی و سوپرمارکت وجود ندارد و اگر در روزهای گرم آخر شهریور و آغاز مهر به این بازار مراجعه می‌کنید و خرید شما طول می‌کشد با خود آب معدنی و خوراکی سبک ببرید تا انرژی لازم برای گشت و گذار در بازار را داشته باشید.

اگر شما هم قبلا به این بازار مراجعه کردید، نظرات و تجربیات خود را با سایت سی تی مهر و خوانندگان ما در میان بگذارید.

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

تا 25 درصد تخفیف به مناسبت عید فطر

فروشگاه اینترنتی سی تی مهر فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی همراهان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماید. به همین مناسبت فروشگاه اینترنتی سی تی مهر در نظر دارد در روز های 22 تا 24 فروردین 1402 با تخفیفات هیجان انگیز در رستوران ها و فست فودی ها میزبان لبخند در خانواده شما باشد.

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2