پیست اسکی دربندسر استان تهران

پیست اسکی دربندسر استان تهران

مجموعه تفریحی پیست اسکی دربندسر برای اولین بار در تابستان ۱۳۹۴ پذیرای میهمانان خود خارج از فصل اسکی هم بوده است و شرایط را طوری برای بازدیدکنندگان فراهم آورده که بتوانند در دیگر فصل های سال هم به این منطقه سفر کنند و لحظات خوشی را برای خودشان فراهم آورند.

در پیست اسکی دربندرسر پس از این که عنوان بین المللی توسط فدراسیون جهانی را کسب کرد و همینطور چندین دوره مسابقات لیگ بین المللی با حضور اسکی بازان صاحب نام جهان از سال ۱۳۸۷ برگزار گردید، در سال ۱۳۹۰ نیز به منظور نصب دستگاه بالابر تله کابین کلنگ احداث و نصب ایستگاه و بالابر در این منطقه توسط شرکت پاپا و مسئولان فدراسیون و هیئت اسکی استان زده شد.

 

 

 

 

بهترین زمان برای رفتن به پیست اسکی دربندسر

بالاترین ارتفاع منطقه پیست اسکی دربندرسر نقطه آن از سطح دریا ۲۶۰۰ متری بوده و بلندترین نقطه ی آن ۳۰۵۰ متری است. با توجه به سطح ارتفاع این منطقه و از آنجائیکه منطقه رودبار قصران (شامل مناطق میگون، زاگون، فشم، اوشان، شمشک، دربندسر و …) می شود و از آب و هوای متنوعی برخوردار است، اگر برای اسکی بخواهید به سمت آن بروید بهترین زمان بین ماه های دی تا اواخر فرودین است که در این زمان تعداد زیادی از علاقمندان به این ورزش هیجان انگیز را خواهید دید که در پیست اسکی دربندسر حضور دارند.

امکانات ورزشی در پیست اسکی دربندسر

یک دستگاه تله سیژ ۴ نفره به طول ۱۲۰۰ متر از کشور فرانسه

یک دستگاه تله سیژ ۴ نفره به طول ۸۰۰ متر در ارتفاع ۳۷۵۰ متری از سطح دریا

یک دستگاه تله سیژ ۲ نفره به طول ۱۱۱۰ متر

یک دستگاه تله‌ اسکی بشقابی از کشور ایتالیا به طول ۷۰۰ متر

یک دستگاه تله‌ کابین ۱۲ نفره به طول ۱۸۳۰ متر با ۵۷ کابین با ظرفیت ۳۰۰۰ نفر در هر ساعت

دو دستگاه تله اسکی چکشی (جهت استفاده اسکی بازان مبتدی)

یک دستگاه برف ‌ساز که قابلیّت تولید برف در دمای صفر درجه در طول ۱۳۰۰ متر و به عرض یکصد متر و ارتفاع ۵۰ سانتی‌ متر می ‌باشد.

 

 

 

 

امکانات رفاهی در پیست اسکی دربندسر

سه دستگاه برفکوب

پیست اسکی شب

مدرسهٔ اسکی در دربندسر

برای کسانی که آشنایی با این رشته ورزشی ندارند در پیست اسکی دربندسر شرایط آموزشی فراهم آورده شده است، افرادی که می خواهند این ورزش را یاد بگیرند، می توانند در آموزشگاه بین المللی اسکی در دربندسر شرکت کنند و این ورزش هیجان انگیز را یاد بگیرند.

خدمات قابل ارائه در کلاس های آموزش اسکی دربندسر

برگزاری کلاس های اختصاصی آموزش آلپاین

برگزاری دوره های اختصاصی آموزش اسنوبرد

ثبت نام و ارائه کارت عضویت مخصوص کلوپ مجموعه شرکت تله کابین دربندسر

بکاری گیری مربیان حرفه ای در سطوح مختلف با مدارک بین المللی آموزش اسکی

بکاری گیری مربیان حرفه ای با تسلط بر زبان های لاتین ، فرانسه ، آلمانی

ارائه بسته های آموزشی از ۵ سال الی ۵۰ سال

ثبت نام آنلاین و رزرو

ارائه بسته های پایان دوره آموزشی

ارائه لوح تقدیر و مدرک آموزش انجام شده

رستوان های دربندسر

 

 

 

 

رستوان چوبی

در مجموعه تفریحی پیست اسکی دربندسر در شمال شهر تهران، یک رستوران چوبی منحصر به فرد به مساحت حدود ۴۰۰ مترمربع وجود دارد که تماما از چوب نراد فنلاندی ساخته شده است و لذت یک غذای خوشمزه در زمستان را برایتان فراهم می آورد.

برگرلند

یکی دیگر از رستوران هایی که در این منطقه ی تفریحی وجود دارد، برگرلند است که دارای امکاناتی نظیر دستگاه پوز و پارکینگ هم می باشد. ساعت کاری این فست فود از ۸ صبح تا ۶ بعداز ظهر است.

سطح بندی فضای قابل استفاده برای اسکی بازان

به منظور استفاده از این منطقه گردشگری فضاهایی را متناسب با آمادگی افراد محیا کرده اند تا هر کس بتوانند بنابر آن چیزی که بلد است از مجموعه تفریحی استفاده کند. مجموعه تفریحی پیست اسکی دربندسر شامل فضایی برابر با  ۲۵% برای افراد مبتدی، ۵۰% برای کسانی که پیشرفته هستند و آشنایی بیشتر با این ورزش هیجان انگیز دارند و حدود ۲۵% هم برای کسانی که به طور حرفه ای این ورزش را دنبال می کنند و می خواهند که هیجان زیادی را برای خودشان ایجاد کنند.

دسترسی به پیست اسکی دربندسر

با توجه به این که پیست اسکی دربندسر در فاصله ۳۵ کیلومتری شمال شهر تهران و در محله دربندسر در شهر جدید شمشک از توابع لواسانات و رودبار قصران در شهرستان شمیرانات استان تهران قرار دارد، از همین رو به منظور دسترسی به این منطقه ی گردشگری در منطقه شمشک شما می توانید از مسیرهای جاده لواسانات و محور لشکرک – فشم و همینطور مسیری دیگر نظیر کرج – گچسر خودتان به منطقه ی پیست اسکی دربندسر برسانید.

جاذبه های نزدیک به دربندسر

بعد از این که بازدیدتان از منطقه ی تفریحی دربندسر به پایان رسید می توانید به سمت جاذبه های نزدیک به این منطقه بروید. آبشار و دره دربندسر در ۳ کیلومتری بعد از شمشک به سمت دیزین قرار دارد برای دسترسی به سمت این منطقه می توانید در جاده ای که در حال رفتن به شمشک هستید در سمت راست جاده در کنار یک پیچ ۱۸۰ درجه آن را مشاهده کنید که در سمت چپ جاده هم امتداد این دره از روستای دربندسر آغاز می شود که هم از روستا و هم از میانه راه و از جاده می توان زیبایی های آن را لمس کرد. در طول مسیر شما شاهد باغ هایی سرسبز و بوته های کم ارتفاع و گلپر خواهید بود که به همراه آفتاب شدید و هوای خنک تابستان شرایط ایده آلی را برای شما فراهم خواهد آورد. کل مسیر راهپیمایی از کنار جاده حدود ۱ ساعت زمان نیاز دارد تا به آبشار برسید.

علاقه مندان میتوانند با تفریح در این مکان لذت کافی را ببرند.

 

 

 

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

تا 25 درصد تخفیف به مناسبت عید فطر

فروشگاه اینترنتی سی تی مهر فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی همراهان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماید. به همین مناسبت فروشگاه اینترنتی سی تی مهر در نظر دارد در روز های 22 تا 24 فروردین 1402 با تخفیفات هیجان انگیز در رستوران ها و فست فودی ها میزبان لبخند در خانواده شما باشد.

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2