مرکز خرید چهار باغ استان اصفهان

مرکز خرید چهار باغ استان اصفهان

مرکز خرید چهار باغ اصفهان یک مجتمع تجاری خاص با طراحی متفاوت از دیگر مراکز خرید است.طراحی این مجموعه از اولین چیزهایی است که هر فردی را به خود جلب می کند تا درون آن را مشاهده کند. این مجتمع تجاری – اداری مدرن از متریال ترکیبی سنگ، شیشه و کامپوزیت در نما بهره گرفته است. در قسمت ورودی این ساختمان قوسی با زوایای مورب خاص وجود دارد که با شیشه های برش خرده بازتاب محیط اطراف را به صورت رنگی القا می کنند.بازار چهار باغ اصفهان در زمینی با مساحت ۲۳۵۷ مترمربع و با زیربنایی حدود به ۱۶۳۷۰ متر مربع ساخته شده است که زیر بنای مفید تجاری این مرکز خرید بزرگ ۴۰۴۰ متر مربع و زیر بنای مفید اداری آن ۲۶۵۷ مترمربع می باشد. این مجموعه بزرگ و مدرن در ۸ طبقه ساخته شده است. وجود محیطی شیشه ای در کنار توده ساختمان اصلی این مجتمع است که چشم را به خود خیره می کند.مرکز خرید چهار باغ اصفهان دارای قسمت های تجاری مناسبی برای خرید می باشد. از این مجموعه می توانید انواع پوشاک آقایان و بانوان، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات کودک و سیسمونی، شال و روسری، ساعت، محصولات ورزشی و اسپرت و … را تهیه کنید. در این مرکز خرید می توانید محصولات برند و معتبر داخلی و بین المللی را جستجو کنید، دیگر محصولات نیز در کنار برندها ارائه می شوند. پشتیبانی محصولات در بخش اداری مجموعه فعالیت می کنند.مجتمع تجاری اداری چهار باغ در راستای اصلی منتهی با زاینده رود قرار گرفته است و در خیابان اصلی چهار باغ می باشد.

 

 

 

 

خیابان چهار باغ بالا به پل سی و سه پل می رسد که خود یک جاذبه ی فرهنگی و تاریخی برای گردشگران است. برای دسترسی به این مجموعه می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی و خودروهای شخصی خود استفاده کنید. ظرفیت پارکینگ طبقاتی مجموعه به اندازه ای می باشد که کلیه خریداران و همشهریان با خیالی آسوده و راحت بتوانند خرید خود را انجام دهند.مجتمع چهار باغ اصفهان یک مرکز خرید خاص با فرمی متفاوت از دیگر مراکز خرید است. فرم این مجموعه از اولین چیزهایی است که هر فردی را به خود جلب می کند تا درون آن را مشاهده کند. این مجتمع تجاری – اداری مدرن از متریال ترکیبی سنگ، شیشه و کامپوزیت در نما بهره گرفته است. در قسمت ورودی این ساختمان قوسی با زوایای مورب خاص وجود دارد که با شیشه های برش خرده بازتاب محیط اطراف را به صورت رنگی القا می کنند.

مشخصات بازار

بازار چهار باغ اصفهان در زمینی با مساحت 2357 مترمربع و با زیربنایی حدود به 16370 متر مربع ساخته شده است که زیر بنای مفید تجاری این مرکز خرید بزرگ 4040 متر مربع و زیر بنای مفید اداری آن 2657 مترمربع می باشد. این مجموعه بزرگ و مدرن در 8 طبقه ساخته شده است. وجود محیطی شیشه ای در کنار توده ساختمان اصلی این مجتمع است که چشم را به خود خیره می کند.

 

 

 

 

بخش فروش

مرکز خرید چهار باغ اصفهان دارای قسمت های تجاری مناسبی برای خرید می باشد. از این مجموعه می توانید انواع پوشاک آقایان و بانوان، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات کودک و سیسمونی، شال و روسری، ساعت، محصولات ورزشی و اسپرت و … را تهیه کنید. در این مرکز خرید می توانید محصولات برند و معتبر داخلی و بین المللی را جستجو کنید، دیگر محصولات نیز در کنار برندها ارائه می شوند. پشتیبانی محصولات در بخش اداری مجموعه فعالیت می کنند.جتمع تجاری اداری چهار باغ در راستای اصلی منتهی با زاینده رود قرار گرفته است و در خیابان اصلی چهار باغ می باشد. خیابان چهار باغ بالا به پل سی و سه پل می رسد که خود یک جاذبه ی فرهنگی و تاریخی برای گردشگران است. برای دسترسی به این مجموعه می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی و خودروهای شخصی خود استفاده کنید. ظرفیت پارکینگ طبقاتی مجموعه به اندازه ای می باشد که کلیه خریداران و همشهریان با خیالی آسوده و راحت بتوانند خرید خود را انجام دهند.

دیدن از این مکان  را به گردشگران و علاقه مندان به خرید پیشنهاد می کنیم.

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

استراتژی قیمت گذاری محصولات
استراتژی قیمت گذاری محصولات
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله به استراتژی ها و تکنیک های ترغیب کننده برای قیمت گذاری روی محصولات می پردازیم.

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2