پارک جنگلی وردآورد استان تهران

پارک جنگلی وردآورد استان تهران

پارک جنگلی وردآورد یکی از تفرجگاه های محدوده غرب تهران است که از آن به عنوان دومین پارک جنگلی بزرگ استان تهران یاد می شود. هم اکنون این پارک به عنوان یک بوستان جنگلی تفریحی مورد استفاده قرار می گیرد.

شهر تهران که پایتخت ایران نیز می باشد دارای مکان های تفریحی بسیار زیادی برای گردشگران می باشد. پارک جنگلی وردآورد در منطقه ۲۲ تهران قرار دارد و در کوه های وردآورد قرار گرفته است. این پارک دومین پارک بزرگ جنگلی تهران می باشد و دارای وسعتی به بزرگی ۱۰،۴۵۸،۰۰۰ متر مربع می باشد. پارک جنگلی وردآورد یکی از پارک های معروف تهران می باشد و مردم زیادی از آن بازدید می کنند. اما متاسفانه در سال های گذشته قسمت زیادی از این پارک به وسیله ی شهرداری تخریب گردیده است و در اختیار تعاونی هایی که به شهرداری وابسته اند واقع شده است تا در آن مکان ها ساخت و ساز صورت بگیرد.

 

 

 

 

این پارک جنگلی در محدوده کوه های وردآورد در حد فاصل بزرگ راه کرج و پادگان سپاه قرار دارد. پارک وردآورد از جمله پارکهای تفریحی به شمرا می رود.

گونه های گوناگون گیاهی مانند پسته ، بادام کوهی، داغ داغان ، سنجد، تنگرس ، گز، ارزن ، سماق و سیاه دلیک به این پارک جنگلی زیبایی خاصی قسمتیده است. دامنه هاى جنوبى رشته کوه البرز نیز در فصل هاى مساعد سال، از گونه هاى متفاوت گل نسترن و شقایق وحشى پوشیده مى شود و چشم اندازى بسیار بدیع و زیبا مى آفریند.

پارک جنگلی وردآورد یکی از جاذبه های گردشگری استان تهران بوده که هرساله تعداد زیادی از گرشگران و علاقه مندان به طبیعت را به سوی خود می کشاند.

 

 

 

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

استراتژی قیمت گذاری محصولات
استراتژی قیمت گذاری محصولات
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله به استراتژی ها و تکنیک های ترغیب کننده برای قیمت گذاری روی محصولات می پردازیم.

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2