چهارراه ولیعصر استان تهران

چهارراه ولیعصر استان تهران

چهارراه ولیعصر به تقاطع خیابان ولیعصر و انقلاب اسلامی گفته می‌شود. این چهارراه به دلیل وجود مراکز فرهنگی، تفریحی، تجاری و دانشگاهی در اطراف خود یکی از پر رفت و آمدترین نقاط پایتخت است.

از جمله مهم‌ترین این مراکز می‌توان به دانشگاه تهران، تئاتر شهر و پارک دانشجو، مجموعه تالار وحدت، بازار کامپیوتر رضا، فروشگاه‌های لباس‌های الیاف طبیعی، مرکز تبادل کتاب و کافه‌های  مختلف مثل لمیز شعبه چهارراه ولیعصر و نوتلابار شعبه تئاتر شهر اشاره کرد.

 

 

 

 

آدرس

چهارراه ولیعصر به تقاطع خیابان انقلاب و خیابان ولیعصر گفته می‌شود.

برای رسیدن به این محل می‌توانید از مترو استفاده کنید. کافی است در خط ۴ مترو و ایستگاه تئاتر شهر (ایستگاه چهارراه ولیعصر سابق) از قطار پیاده شوید.

همچنین اگر قصد استفاده از اتوبوس را دارید می‌توانید با انتخاب ایستگاه چهارراه ولیعصر واقع در خط ۴ در این لینک از اتوبوس‌هایی که در این مسیر تردد می‌کنند مطلع شوید و از آن‌ها استفاده کنید.

خطوط اتوبوس‌رانی مثل خط راه‌آهن - تجریش، راه‌آهن - پارک‌وی و آزادی - تهرانپارس از جمله خطوطی هستند که اتوبوس‌های آنها از چهارراه ولیعصر عبور می‌کنند.

اگر به پایتخت سفر می‌کنید، توصیه می‌کنیم حتما از بام چهارراه ولیعصر دیدن کنید. این منطقه دارای مراکز خریدی ست که میتوانید در آنجا خرید کنید.شما میتوانید از دیدن این منطقه لذت ببرید.

 

 

 


ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

تا 25 درصد تخفیف به مناسبت عید فطر

فروشگاه اینترنتی سی تی مهر فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی همراهان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماید. به همین مناسبت فروشگاه اینترنتی سی تی مهر در نظر دارد در روز های 22 تا 24 فروردین 1402 با تخفیفات هیجان انگیز در رستوران ها و فست فودی ها میزبان لبخند در خانواده شما باشد.

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2