دست‌فروش های چهارراه ولیعصر استان تهران

دست‌فروش های چهارراه ولیعصر  استان تهران

امروز سری به دست‌فروشی‌های ضلع شمال غربی این چهارراه زده‌ایم که به قول معروف در آن‌ها از شیر مرغ تا جان آدمیزاد پیدا می‌شود.

چهارراه ولیعصر به تقاطع خیابان انقلاب اسلامی و خیابان ولیعصر گفته می‌شود. در اطراف این چهارراه مراکز و جاذبه‌های مهمی برای شهروندان وجود دارد که این تقاطع را به یکی از مهم‌ترین و پر رفت و آمدترین نقاط شهر تبدیل کرده است. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به تئاتر شهر، پارک دانشجو، مجموعه تالار وحدت، بازار کامپیوتر رضا، کتاب‌فروشی‌ها و نرم‌افزار فروشی‌ها و کافه‌هایی با خوردنی‌های خوشمزه اشاره کرد. اما یکی از این جاذبه‌های جذابی که چندسالی است در این چهارراه قرار دارد، دست‌فروشی‌هایی است که در ضلع شمال غربی چهارراه قرار دارند و به فروش محصولات مختلفی می‌پردازند.

در بساط این دست‌فروشی‌ها جواهرات بدلی هم به فروش می‌رسد. اینکه همه این محصولات در کنار هم به فروش می‌رسند بسیار جالب است. برای هر سلیقه‌ای یک نوع دستنبد به فروش می‌رسد.

 

 

 

 

اسباب‌بازی فروش‌ها هم کم‌کم جای خود را در این محل پیدا کرده‌اند. محصولات این دست‌فروشی‌ها دنیای رنگارنگی را برای رهگذران ساخته است.در هر فصلی لباس مخصوص به همان فصل به فروش می‌رسد.

به گفته فروشنده اسباب‌بازی‌ها، فولکس‌های کلاسیک بیشتر از سایر ماشین‌ها فروش دارند. هر رهگذری حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشد، نگاهی به بساط دست‌فروش‌ها می‌اندازد.

 

 

 

 

ظرف‌فروشی هم در این چهارراه بساط دارد. ادکلن‌های تقلبی هم در این بازارچه کوچک فروش خوبی دارند! لیوان‌ و ماگ هم از دیگر محصولاتی است که در بساط ظرف‌فروشی به فروش می‌رسد. تنوع ماگ‌ها نسبتا بالا است. قیمت فروش آن‌ها هم کمتر از مغازه‌ها است.

وجود یک روزنامه‌فروشی که تقریبا همه مجلات چاپ ایران را به فروش می‌رساند، رونق این محل را بیشتر کرده است. فروشنده‌ها اول صبح بساط را با نظم و حوصله پهن می‌کنند. این قسمت از چهارراه ولیعصر در حال تبدیل شدن به یک بازارچه کوچک است.

چهارراه ولیعصر یکی از پر رفت و آمدترین نقاط پایتخت است که در هر گوشه آن جذابیتی خاص وجود دارد.

 

 

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

تا 25 درصد تخفیف به مناسبت عید فطر

فروشگاه اینترنتی سی تی مهر فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی همراهان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماید. به همین مناسبت فروشگاه اینترنتی سی تی مهر در نظر دارد در روز های 22 تا 24 فروردین 1402 با تخفیفات هیجان انگیز در رستوران ها و فست فودی ها میزبان لبخند در خانواده شما باشد.

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2