شهر بادی بام لند استان تهران

شهر بادی بام لند استان تهران

شهر بادی بام لند در مجموعه تفریحی ورزشی دریاچه و در نزدیکی بام لند قرار دارد. در این مجموعه پرهیجان و سرگرم‌کننده می‌توانید از بازی‌هایی مانند فوتبال صابونی، فوتبال حبابی، گردونه بادی و فوت دارت لذت ببرید. برای رفاه حال بازدیدکنندگان در این مجموعه بوفه و پارکینگ نیز در نظر گرفته شده است. 

 

 

 

 

فوتبال حبابی

 فوتبال حبابی ورزشی تفریحی و جذاب است که در آن بازیکنان دو تیم با قرارگرفتن درون حباب هایی از جنس پلاستیک بی رنگ با سبکی جدید و پر از برخورد و هیجان به بازی فوتبال می پردازند. این حباب لاستیکی از بالاتنه و سر بازیکنان فوتبال حبابی هنگام دویدن، برخورد با یکدیگر و زمین خوردن محافظت می کند. هدف از بازی فوتبال حبابی مانند ورزش های دیگر در نهایت برخورداری از نشاط و سلامت است و با توجه به سطح مسابقات فوتبال حبابی می توان آن را از سرگرمی تا ورزش حرفه ای دسته بندی نمود. هرچند فوتبال حبابی در سالهای اخیر به عنوان یک ورزش رسمی در بسیاری از کشورها از جمله ایران شناخته می شود و دارای فدراسیون، مسابقات و لیگ های تعریف شده می باشد، اما همچنان برای عموم مردم به صورت ورزشی سرگرم کننده و تفریحی به شمار می آید. زمین بازی و امکانات فوتبال حبابی در بسیاری از مجموعه های ورزشی سطح شهر مانند مجموعه ورزشی تفریحی شهربادی برای کودکان و بزرگسالان در دسترس است. فوتبال حبابی علاوه بر سرگرمی و نشاط تاثیر خوبی برروی سلامت بدنی دارد و بدلیل شرایط خاص حاکم بر این ورزش در بازیکنان باعث ارتقاء عملکرد سیستم تنفسی، تمرکز و کارکرد مغز، بهبود توان قلبی و گردش خون و همچنین افزایش تسط بر تعادل می شود.

 

 

 

 

فوتبال حبابی توسط دو مرد نروژی به نام های یوهان گلدن و هنریک الوستاد ابداع شد و به دلیل جذابیت آن به سرت طی کمتر از یک دهه در سراسر جهان طرفدار پیدا کرد. در حال حاضر فوتبال حبابی در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. پیشنهاد می کنیم اگر تا به حال این فوتبال حبابی را تجربه نکرده اید به مجموعه ورزشی تفریحی شهر بادی بیایید و این ورزش پر نشاط و هیجان انگیز رو تجربه کنید. 

 

 


 

 

فوتبال صابونی

فوتبال صابونی یک ورزش تفریحی جدید است که در کشور برزیل ابداع شده و اکنون در تمام کشورهای جهان بازی می شود و طرفداران خاص خود را دارد. در فوتبال صابونی خبری از زمین چمن و کفش های استوک  نیست بلکه بازی فوتبال بر روی زمینی پوشیده شده از تشک های لاستیکی نرم و با پای برهنه انجام می شود. در فوتبال صابونی سطح زمین با مخلوطی از آب و صابون لغزنده می شود تا بازیکنان به راحتی نتوانند بر روی زمین حرکت کنند.

 

 

 

 

لغزندگی زمین فوتبال صابونی باعث هیجان بسیار زیادی در این بازی می شود و پای بازیکنان به خاطر خیس بودن و لغزش بارها طی بازی سر خورده و سبب افتادن شان می شود. افتادن بازیکنان در بازی فوتبال صابونی و خیس شدن آن ها بسیار هیجان انگیز است. اگر نگران این هستید که زمین خوردن در فوتبال صابونی باعث شکستگی یا خطری برای شما می شود یا خیر، بدانید که امنیت لازم در این بازی در نظر گرفته شده است و تشک های پهن شده روی سطح زمین بازی که از جنس و انعطاف خاصی ساخته می شود باعث جلوگیری از خطرات ناشی از زمین خوردن بازیکنان می شود.

برای فوتبال صابونی به لباس خاصی احتیاج ندارید و می توانید با لباس های ورزشی ساده به راحتی این ورزش مفرح و هیجان انگیز را انجام دهید. فوتبال صابونی را مجموعه ورزشی تفریحی شهر بادی تجربه کنید تا لذت فوتبالیست شدن روی زمین لغزنده برای همیشه در ذهن شما بماند.

 

 

 

 

دارت بادی

دارت بادی یا فوت دارت سرگرمی و ورزشی ترکیبی از فوتبال و دارت است که در مجموعه ورزشی تفریحی شهر بادی تجهیزات این بازی مفرح و جذاب فراهم شده است. دارت بادی برای تمام سنین از کودکان تا بزرگسالان قابل انجام است.

در بازی فوت دارت یا دارت بادی بازیکن باید با توپ هایی که در اختیار دارند، صفحه دارت را هدف قرار دهد و شوت کردن به سمت آن سعی کند توپ را به مرکز صفحه دارت شوت کند. صفحه دارت حدود 3 الی 4 متر ارتفاع دارد و دایره آن به قطر حداقل 2 متر می باشد. در دارت بادی هر بخش از صفحه دارت یک امتیاز مخصوص دارد و بیشترین امتیاز مانند تخته بازی دارت به نقطه مرکزی آن اختصاص دارد.

شرایط بازی دارت بادی به گونی است که هیچگونه خطری برای بازیکن یا بازیکنان وجود ندارد به همین دلیل تمام سنین بالای 5 سال می توانند آن را بازی کنند. دارت بادی همچنین یک ورزش خانوادگی است و می توانید به همراه افراد خانواده و فرزندان خود برای انجام این بازی به مجموعه ورزشی تفریحی شهر بادی بیایید.

شهربادی یکی از هیجان انگیز ترین و پر طرفدار ترین شهر بازی هایی است که علاوه بر کودکان ذوق بزرگسالان را نیز به همراه دارد. پیشنهاد میکنیم حتما از این مکان دیدن کرده و از بازی کردن در این مجموعه تفریحی ورزشی لذت ببرید.

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

تا 25 درصد تخفیف به مناسبت عید فطر

فروشگاه اینترنتی سی تی مهر فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی همراهان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماید. به همین مناسبت فروشگاه اینترنتی سی تی مهر در نظر دارد در روز های 22 تا 24 فروردین 1402 با تخفیفات هیجان انگیز در رستوران ها و فست فودی ها میزبان لبخند در خانواده شما باشد.

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2