اقامتگاه بومگردی شهید رجایی استان لرستان

اقامتگاه بومگردی شهید رجایی استان لرستان

اقامتگاه بوم گردی شهید رجایی در 55 کیلومتری شهر خرم آباد استان لرستان در کنار قلعه نصیر واقع شده است. این اقامتگاه نمایی زیبا رو به طبیعت زیبا و سرسبز منطقه دارد. گردشگران و توریست هایی که به این اقامتگاه سفر می کنند می توانند در انواع برنامه های تفریحی و گردشگری نظیر بازدید از غار کوگان، بازدید از گوشه شاهنشاه، کاروانسرای چشمک، تور تالاب های پلدختر، بازدید از پل معلق و پل گاومیشان، طبیعت گردی دامنه های زاگرس، بازدید از مقبره خلیل اکبر و بزرگ علی یا سید، بازدید از گونه منحصر به فرد سمندر لرستانی و مهم تر از همه تور گردشگری پرواز استان لرستان که توسط مسئول اقامتگاه تدارک دیده می شود، شرکت نمایند و سفری دل انگیز و خاطره انگیز را تجربه نمایند. 

 

 

 

 

بوم گردی شهید رجایی یک ساختمان به مساحت 125 متر مربعی است که دارای 2 باب اتاق با امکاناتی نظیر 1 هال پذیرایی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و تلویزیون، با ظرفیت اسکان 30 گردشگر. یک باب سوئیت 80 متری با امکانات سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، تلویزیون، 1 باب اتاق و 1 هال پذیرایی با ظرفیت 14 گردشگر و 2 باب اتاق 4 نفره با امکاناتی چون تلویزیون و سرویس بهداشتی مشترک است.

 

 

 

 

از دیگر خدمات ارائه شده در این خانه ی بومی می توان به  پرسنل مسلط به زبان انگلیسی،  آشپزخانه عمومی، پارکینگ غیر مسقف، راهنمای تور های گردشگری، وسایل گرمایشی مانند پتو و ...، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و سیستم های سرمایشی . گرمایشی مانند شوفاژ و کولر آبی اشاره کرد.

در این اقامتگاه در صورت درخواست گردشگران عزیز راهنمای تور محلی در اختیار گردشگران قرار می گیرد و برنامه هایی نظیر طبیعت گردی و بازدید از جاذبه های تاریخی و طبیعی منطقه با هزینه ی جداگانه، تدارک دیده می شود.

از جمله جاذبه های دیدنی و تاریخی شهر خرم آباد می توان به قلعه فلک الافلاک، پل شاپوری شکسته، مجموعه توریستی مخمل‌ کوه،بابا طاهر، دریاچه کیو، گرداب سنگی، بام خرم آباد، آبشار نوژیان، مناره آجری، آبشار گریت، حمام گپ خرم آباد، آسیاب گبری در محله حسین آباد خرم آباد اشاره کرد که همه ساله در بهترین فصلش یعنی فصل بهار و تابستان گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند.

اگر به آن منطقه سفر کردید میتوانید در اقامتگاه بومگردی شهید رجایی استراحت کنید.

 

 

 


ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

تا 25 درصد تخفیف به مناسبت عید فطر

فروشگاه اینترنتی سی تی مهر فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی همراهان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماید. به همین مناسبت فروشگاه اینترنتی سی تی مهر در نظر دارد در روز های 22 تا 24 فروردین 1402 با تخفیفات هیجان انگیز در رستوران ها و فست فودی ها میزبان لبخند در خانواده شما باشد.

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2