مرکز تجاری اینترنتی سی تی مهر با 7 بخش و 7 نوع خدمت بر قله خدمت ایستاده است

مرکز تجاری اینترنتی سی تی مهر با 7 بخش و 7 نوع خدمت بر قله خدمت ایستاده است

مرکز اینترنتی سی تی مهر شامل خرید آنلاین،درج آگهی رایگان، معرفی مشاغل و طرفین قرارداد، شهری خالی از نیازمند، کانال های خبری خاص                     
سی تی مهر یکی از مجهز ترین فروشگاه ها و شبکه اطلاع رسانی اینترنتی کشور، با قسمت های مختلف اعم از فروش محصولات، شهر مهربانی، کانال ها، بانک مشاغل، طرفین قراردادها و آگهی ها کار خود را آغاز نموده است تا با خدمات متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود « تجربه‌ی لذت‌بخش را تداعی نماید ». « ارسال سریع »، « ضمانت بهترین قیمت » و « تضمین اصل بودن کالا » و « ضمانت مرجوعی کالا » چهار اصل اولیه است که سی تی مهر به آن پایبند می باشد و با رعایت این چهار اصل، هرسال حوزه‌های تازه‌ای به دایره‌ی فعالیت خود خواهد افزود.

 

محصولات: در این بخش محصولات با بهترین قیمت، 7 روز گارانتی مرجوعی خرید ، پرداخت در محل و با پیک رایگان به مشتریان ارائه می شود. شما نیز می توانید محصولات خود را به فروش برسانید. تا تکمیل محصولات لطفا از خروج از دسته بندی استفاده نمایید.

 

 

شهرمهربانی: در این بخش مشترکین مددجو  می توانند هر آنچه نیازمند هستند را درخواست کنند تا توسط مشترکین مدد کار تامین شود و همچنین مشترکین مددکار می توانند پیشنهاد های خود را برای مشترگین مددجو اعلام کنند. سی تی مهر عملیات شناسایی،بررسی و صحت درخواست را رایگان انجام می دهد. "به امید شهری خالی از نیازمند "

 

 

 

کافه خبر: در این بخش اخبار، اطلاعات، مشاوره، خدمات ویژه و ... که منتصب به یک مرکز خاصی است وجود دارد و از ویژگی گفتگو نیز برخوردار است. شما نیز می توانید سوالات خود را در اینجا ثبت و جواب آن را دریافت کنید.

 

 

 

بانک مشاغل: همه مشاغل، اماکن دولتی و خصوصی و ... می توانند اطلاعات مورد نظر خود را بصورت رایگان به همشهریان معرفی کنند. در این بخش اطلاعات به تفکیک دسته بندی شغلی، شهری و خارج از دسته بندی وجود دارد که از ویژگی گوگل مپ (GPS) نیز برخوردار است.

 

 

 

طرفین قرارداد: مشاغلی که از یک سری ویژگی مورد نظر برخوردار بوده و با سی تی مهر قرارداد بسته باشند و خدمات خود را با تخفیفات ویژه به مشترکین عرضه کنند دراین بخش قرار دارند.

 

 

 

خدمات: در این بخش مشترکین می توانند انواع خدماتی که طرفین قرارداد ارائه می دهند را جستجو، مقایسه، انتخاب و با معیارهای مختلف مرتب می کنند.

 

 

 

آگهی ها: در این بخش مشترکین می توانند هر نوع آگهی اعم از خرید و فروش، ارائه و دریافت خدمات، اجاره و رهن، درخواست کار و نیروی کار و غیره را ثبت کنند.

سوالات متدوال: دراین بخش سعی شده است پرسش های متداول کاربران پاسخ داده شود و کاربران در صورت نیافتن پاسخ سوالات خود، می توانند آنها را ثبت کنند. در بخش ارتباط با ما انوع نحوه ارتباط با ما و ثبت درخواست و سوال جدید وجود دارد.

 

 سی تی مهر با داشتن مراکز توزیع در کاشان و آران و بیدگل، امکان تحویل کالا با قابلیت ارسال عادی رایگان و فوری را فراهم کرده است (ارسال عادی کالا در مورد خریدهای بیش از پنجاه هزارتومان به ‌صورت رایگان است) و به سایر مناطق کشور با استفاده از پست ارسال می گردد.

 

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
2 دیدگاه

کاربر 18 1397/06/31 12:51:13
چه جالب ممنون از زحمات شما
0
0
0
کاربر 6588 1397/08/22 13:45:01
بخش های خوبی رو طراحی کردین ممنون از سایت خوبتون
0
0
0

جدیدترین ها

تا 25 درصد تخفیف به مناسبت عید فطر

فروشگاه اینترنتی سی تی مهر فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی همراهان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماید. به همین مناسبت فروشگاه اینترنتی سی تی مهر در نظر دارد در روز های 22 تا 24 فروردین 1402 با تخفیفات هیجان انگیز در رستوران ها و فست فودی ها میزبان لبخند در خانواده شما باشد.

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2