گالری آران استان تهران

گالری آران استان تهران

گالری آران یکی از ده‌ها گالری جذاب و دیدنی در تهران است. این گالری به نمایش آثار هنری هنرمندان معاصر و آثاری همچون نقاشی و لیتوگرافی و همچنین آثار حجمی مختلف می‌پردازد. گالری آران محیطی بسیار دوست‌داشتنی دارد و بودن در آن حس خوبی را به شما می‌دهد.

 

 

 

 

در طبقه بالای این گالری، کافه ری‌را قرار دارد که پس از گشت و گذار در گالری، می‌توانید به این کافه مراجعه کنید و در آن به خوردن و نوشیدن خوراکی‌های خوشمزه و گپ زدن با دوستان خود بپردازید. معماری گالری آران و کافه ری‌را بسیار زیبا و یکی دیگر از جاذبه‌های آن است. ساعت کار این گالری از ۹ صبح تا ۲۳ است؛ گالری آران روزهای شنبه تعطیل است.

 

 

 

 

آدرس

گالری آران در خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، نرسیده به سفارت فرانسه، کوچه لولاگر، پلاک ۵ قرار دارد.

 

 

 

 

دسترسی

برای رسیدن به گالری آران می‌توانید از مترو استفاده کنید. کافی است در ایستگاه فردوسی یا چهارراه ولیعصر در خط ۴ مترو از ایستگاه خارج شوید. در خیابان انقلاب به سمت خیابان حافظ حرکت کنید و پس از آن در خیابان نوفل لوشاتو به کوچه لولاگر بروید و به گالری آران برسید. همچنین می‌توانید از اتوبوس‌های مسیر میدان بهارستان - میدان جمهوری استفاده کنید و در ایستگاه حافظ از اتوبوس پیاده شوید و پس از حرکت به سمت شمال در خیابان حافظ، به خیابان نوفل لوشاتو، کوچه لولاگر و گالری آران برسید.

گالری آران هرساله مورد توجه گردشگران فراوانی است.

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

تا 25 درصد تخفیف به مناسبت عید فطر

فروشگاه اینترنتی سی تی مهر فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی همراهان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماید. به همین مناسبت فروشگاه اینترنتی سی تی مهر در نظر دارد در روز های 22 تا 24 فروردین 1402 با تخفیفات هیجان انگیز در رستوران ها و فست فودی ها میزبان لبخند در خانواده شما باشد.

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2