مجتمع تجاری رز میرداماد استان تهران

مجتمع تجاری رز میرداماد استان تهران

برج رز میرداماد با زیبایی چشمگیر خود، یکی از مجتمع‌های بزرگ تهران است که در منطقه‌ای بسیار عالی، اواسط خیابان میرداماد واقع شده است. این برج مدرن ۱۰۲ واحد تجاری، ۹۴ واحد اداری و ۲۸۱ واحد پارکینگ دارد. این مجتمع به دلیل ویژگی‌های معماری منحصربه‌فردش از بالاترین کیفیت‌ و استانداد‌های بین‌المللی برخوردار است. همچنین با امکانات رفاهی و موقعیت جغرافیایی ویژه خود، باعث شده تا شرکت‌های معتبر و برندهای مطرح در تمام صنف‌ها در این مجتمع زیبا، گرد هم آیند.

دانسته‌هایی از مجتمع رز میرداماد و محل استقرار آن

تعداد طبقات مجتمع تجاری رز میرداماد به ۲۰ طبقه می‌رسد که پنج طبقه پارکینگ زیرزمینی، سه طبقه با کاربری تجاری، ۱۰ طبقه با کاربری اداری و یک و نیم طبقه رستوران در انتهای برج دارد. این مجتمع با موقعیت جغرافیایی ویژه‌ خود در ضلع شمالی بلوار میرداماد قرار دارد.

روبه‌روی آن مجموعه عظیم ماتیامال و بانک مرکزی ایران قرار دارد. و در حد فاصل خیابان‌های اصلی تهران یعنی خیابان ولیعصر(عج) و خیابان دکتر شریعتی واقع شده است. این منطقه جز منطقه‌های مسکونی، تجاری و پرتردد تهران محسوب می‌شود و این مساله مجتمع تجاری، اداری رز را متمایز کرده است.

مشخصات و ویژگی‌های معماری برج

تمام سازه این برج با مواد ضدحریق پوشیده شده است. به‌گونه‌ای که حداقل می‌تواند دو ساعت در مقابل آتش‌سوزی مقاوم باشد. همچنین ایجاد سیستم هوشمندBMS  در مجتمع، کنترل هوشمند تاسیسات و تجهیزات را به عهده دارد. چنان‌چه آتش‌سوزی در واحد یا طبقه‌ای حادث شود، به‌طور اتوماتیک و خودکار، تمام امکانات اطفا حریق در کمترین زمان ممکن فعال شده و آسانسورها فقط در آن طبقه متوقف می‌شود.

سیستم بدون کنترل دستی و خودکار، بسته به نوع بروز مشکل مسئولین مربوطه، مانند سازمان آتش‌نشانی، امداد و پلیس را مطلع می‌کند و به تمام واحدها جهت تخلیه برج آگاهی می‌دهد و اطلاع‌رسانی می‌کند. در پارکینگ مجموعه برای زیبایی بیشتر و مهم‌تر از آن جلوگیری از سایش و فرسایش کف پارکینگ، از روکش فلوکریت استفاده شده است.

ساخت دیوارها به‌گونه‌ای است که مقاومت برج را در برابر زلزله و حریق دو برابر می‌کند. در برخی از طبقات از شیشه‌های دوجداره استفاده شده است که عایق خوبی در برابر حرارت و صوت است. همچنین از ورق آلومینیوم کامپوزیت ضد حریق که در برابر عوامل شیمیایی، فیزیکی و حرارتی مقاومت بالایی از خود نشان  می‌دهد. تمام محیط برج از سنگ‌های گرانیت مرغوب ساخته شده است.

ویژگی‌های دیگر مجتمع، وجود سه آسانسور مسافر‌بر و یک آسانسور حمل بار است که قابلیت اتصال به سیستم هوشمند دارد. همچنین چهار پله‌برقی که ارتباط بین سه طبقه تجاری را با هم برقرار می‌کند. سیستم برق اضطراری برای شرایط ضروری و منبع ذخیره آب با قابلیت ذخیره 10 روز مصرف نیز در این مجتمع وجود دارد. کابل‌های نوری، اینترنت پرسرعت و وجود یک هزار خط تلفن از دیگر شاخصه‌های تاسیساتی این مجتمع است.

 

 

 

 

گشتی مختصر در مجتمع رز میرداماد

ابتدا با دیدن مجتمع بزرگ رز میرداماد مبهوت زیبایی منحصربه‌فردش می‌شوید. اطراف در ورودی اصلی بزرگ و شیشه‌ای‌، کافه‌ها و بستنی‌فروش‌های شیک قرار دارد.  فضای بازی جلوی مجتمع تجاری رز میرداماد وجود دارد که کافه‌ها از آن، برای چیدن صندلی‌های خود استفاده می‌کنند. از بیرون دیوارهای شیشه‌ای کافه رستوران طبقات دوم و سوم به‌چشم می‌خورد که البته منظره‌ زیبایی هم برای مهمانان خود که داخل نشسته‌اند ایجاد می‌کند.

با وارد شدن به مجتمع شما می‌توانید از سه طبقه‌ تجاری مجتمع، دیدن کنید. با قدم زدن در محیطی زیبا که ابتدای در ورودی اصلی و ورودی دیگرش پله‌های برقی است به طبقه‌ دوم و سوم هدایت می‌شوید.

امکانات ویژه و موقعیت مکانی خاص مجتمع، باعث شده تا تمام برندهای مطرح و لوکس، در این برج نمایندگی داشته باشند. با خرید از برند‌های مطرح پوشاک، چرم، لوازم خانگی، کیف، کفش و بسیاری از محصولات دیگر کارت قرعه‌کشی دریافت می‌کنید که در روزهای مشخص توسط مجموعه، قرعه‌کشی همراه با موسیقی زنده و برپایی مراسم انجام می‌شود.

رستوران‌ها و کافه‌های شیک و مدرنی در این مجتمع وجود دارد، مانند کافه ‌رستوران کلاک، کافه زینو، آی‌کافه، کافه رستوران پارکینگ که با نشستن در ماشین‌ها احساس جالبی به شما دست می‌دهد. همچنین در طبقه‌ ۱۳ و ۱۴ برج، رستوران مجهزی ساخته شده که با وجود دیوارهای شیشه‌ای از هر چهار سمت خود، شما قادر خواهید بود تمام شهر را در نمایی زیبا مشاهده کنید. همچنین در لابی قوس جنوبی برج و خارج از مجتمع یک دستگاه آسانسور پانورامای مجزا، برای دسترسی سریع به این رستوران تعبیه شده است. نورپردازی ممتاز و رنگارنگ این مجتمع در شب، به زیبایی این برج می‌افزاید و بسیار تماشایی ‌است.

دسترسی به مجتمع بزرگ رز میرداماد

مجتمع رز سمت شمال و اواسط خیابان میرداماد، بین خیابان‌های کارزون و تبریزیان واقع شده است. از سمت شرق به خیابان دکتر شریعتی و از سمت غرب به اتوبان مدرس، بلوار آفریقا و خیابان ولیعصر(عج) منتهی می‌شود. دسترسی بسیار راحت، بازدید از این مجتمع را آسان کرده است. به گونه‌ای که شما به محض خروج از ایستگاه میرداماد در خط یک مترو تهران، مجتمع بزرگ رز را مشاهده می‌کنید. این مجتمع همه روزه از ساعت‌ ده صبح تا ده شب میزبان مهمانان خود است.

خرید کردن و گشت و گذار در مراکز خرید، بخش جدا‌ نشدنی زندگی و سفر هستند. مجتمع تجاری رز میرداماد با زیبایی چشمگیر خود، یکی از مجتمع‌های بزرگ تهران است که در منطقه‌ای بسیار عالی واقع شده. امیدواریم که خرید لذت بخشی در این مجتمع تجاری داشته باشید.

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

تا 25 درصد تخفیف به مناسبت عید فطر

فروشگاه اینترنتی سی تی مهر فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی همراهان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماید. به همین مناسبت فروشگاه اینترنتی سی تی مهر در نظر دارد در روز های 22 تا 24 فروردین 1402 با تخفیفات هیجان انگیز در رستوران ها و فست فودی ها میزبان لبخند در خانواده شما باشد.

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2