مجتمع کامپیوتر پایتخت استان تهران

مجتمع کامپیوتر پایتخت استان تهران

امروزه تعداد زیادی از مراکز خرید لوازم الکترونیکی مثل موبایل و لپ‌تاپ و دوربین در سراسر تهران و سایر نقاط کشور راه‌اندازی شده است که به ارائه خدمات به مشتریان می‌پردازند. اما در سال ۱۳۷۴ تقریبا فقط یک مرکز خرید اختصاصی برای خرید این لوازم وجود داشت و تا چند سال پیش از هرکسی محلی پیشنهادی برای خرید این وسایل و همچنین تعمیر آن‌ها سوال می‌کردید یک پاسخ را می‌شنیدید: «برو مجتمع پایتخت

 

 

 

 

مجتمع کامپیوتر پایتخت یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید و فروش گجت‌های همراه و لوازم کامپیوتر است که در زمان خود یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید در تهران هم محسوب می‌شد و هم‌اکنون نیز یکی از پر رفت و آمدترین آنها است. در این مرکز خرید لپ‌تاپ، تلفن همراه، دوربین و لوازم جانبی، کنسول بازی، کامپیوتر و لوازم جانبی آن به فروش می‌رسد و بعضی از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی و نمایندگی برندهای مختلف دنیای فناوری هم در این مرکز خرید شعبه خرید حضوری دارند.

آدرس

مجتمع کامپیوتر پایتخت در خیابان ولیعصر، ابتدای خیابان میرداماد قرار دارد.

 

 

 

 

دسترسی

برای رسیدن به مجتمع کامپیوتر پایتخت می‌توانید از بی‌آرتی‌های مسیر میدان راه‌آهن - پارک‌وی و راه‌آهن - تجریش استفاده کنید و در ایستگاه میرداماد پیاده شده و به مجتمع کامپیوتر پایتخت بروید. همچنین اگر قصد استفاده از مترو را دارید در خط یک مترو و در ایستگاه مترو میرداماد از قطار پیاده شده و پس از خروج از ایستگاه با سواری‌هایی که تا سر خیابان میرداماد می‌روند به این مجتمع برسید. از مناطق مختلف شهر هم به میدان ونک تاکسی تردد می‌کند و می‌توانید در میدان ونک از تاکسی پیاده شده و با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به سر بلوار میرداماد و مجتمع کامپیوتر پایتخت برسید.

اگر مشکلی در لب تاب یا کامپیوتر خود داشتید میتوانید در این مجتمع آن را تعمیر کنید.

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

تا 25 درصد تخفیف به مناسبت عید فطر

فروشگاه اینترنتی سی تی مهر فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی همراهان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماید. به همین مناسبت فروشگاه اینترنتی سی تی مهر در نظر دارد در روز های 22 تا 24 فروردین 1402 با تخفیفات هیجان انگیز در رستوران ها و فست فودی ها میزبان لبخند در خانواده شما باشد.

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2