معین مال استان تهران

معین مال استان تهران

امروزه در تهران و سایر شهرهای بزرگ کشور روش‌ها و مراکز سنتی خرید در حال جایگزینی با مراکز خرید مدرن هستند. در تهران مراکز خرید مدرن بسیاری وجود دارد که از جمله آن‌ها ‌می‌توان به مراکز خرید کوروش، ارگ، پالادیوم و چارسو اشاره کرد. اما «معین مال» که به تازگی افتتاح شده است شاید برای شما چندان شناخته شده نباشد. این مرکز خرید در نزدیکی میدان آزادی قرار دارد و با توجه به جمعیت بالای این منطقه می‌تواند در صورت حفظ کیفیت خدمات و البته راه‌اندازی همه واحدها به محلی پر رفت و آمد و دوست داشتنی برای مردم این منطقه از شهر تبدیل شود. بیشتر واحدهای تجاری این مجتمع تجاری به فروش پوشاک می‌پردازند. همچنین «هایپر استار» هم در معین مال شعبه دارد و به ارائه خدمات می‌پردازد. از امکانات دیگر این مرکز خرید می‌توان به  پارکینگ، سرویس بهداشتی، فودکورت، کافی‌شاپ و آسانسور و پله برقی اشاره کرد. این مرکز خرید از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳ پذیرای شما است.

آدرس

معین مال درخیابان آزادی، خیابان استاد معین قرار دارد.

 

 

 

 

دسترسی

برای رسیدن به «معین مال» می‌توانید خود را به میدان آزادی رسانده و با بی‌آرتی‌های مسیر آزادی - تهرانپارس به ایستگاه استاد معین بروید و در خیابان استاد معین به «معین مال» برسید. همچنین در خط ۴ مترو تهران می‌توانید به ایستگاه استاد معین رفته و پس از خروج از ایستگاه در مسیر یاد شده به معین مال برسید. برای رسیدن به این پاساژ می‌توانید از تاکسی‌هایی که در خیابان آزادی تردد می‌کنند هم استفاده کنید.

اگر به پایتخت سفر کردید حتما سری به این مرکز خرید جذاب بزنید.

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

تا 25 درصد تخفیف به مناسبت عید فطر

فروشگاه اینترنتی سی تی مهر فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی همراهان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماید. به همین مناسبت فروشگاه اینترنتی سی تی مهر در نظر دارد در روز های 22 تا 24 فروردین 1402 با تخفیفات هیجان انگیز در رستوران ها و فست فودی ها میزبان لبخند در خانواده شما باشد.

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2