فرصت انتخاب و خرید؛ بخش محصولات سی تی مهر

فرصت انتخاب و خرید؛ بخش محصولات سی تی مهر

مرکز تجاری اینترنتی سی تی مهر، فرصت انتخاب و خرید از بین هزاران کالا در بخش های مختلف را فراهم آورده است. محصولات با بهترین قیمت، 7 روز گارانتی مرجوعی خرید ، پرداخت در محل و با پیک رایگان به مشتریان ارائه می شود.

طیف وسیعی از"کالاهای دیجیتال"، "لوازم آرایشی و بهداشتی" و "لوازم خانگی" ارائه شده است.

مجموعه کاملی از کتاب و مجلات، لوازم التحریر، انواع فرش, موسیقی و آلات موسیقی, صنایع دستی و ... در دسته بندی" آموزش، فرهنگ و هنر " ، لوازم شخصی، بهداشتی، ایمنی و آموزشی مربوط به والدین و فرزندان در دسته بندی" مادر و کودک" و پوشاک و کفش و لوازم ورزشی ، بلیط و اسباب بازی در بخش" ورزش و سرگرمی " آماده شده است.

انواع لباس های زنانه، مردانه، بچگانه، لباس های ورزشی، عطر و ساعت در بخش " مد و پوشاک " و انواع شیرینی جات، نوشیدنی ها و مواد غذایی در دسته بندی " خوراکی و دسته بندی" در دسترس است.

برای خرید انواع وسایل نقلیه، سنگین و نیمه سنگین، عمرانی و کشاورزی و لوازم جانبی خودرو و موتور سیکلت، دسته بندی "وسایل نقلیه" و خرید بلیط، تور و لوازم سفر دسته بندی"سفر و اماکن گردشگری" را مشاهده کنید.

تضمین 7 روز گارانتی مرجوعی خرید ، به خرید اینترنتی شما حس اطمینان ، آرامش و آسودگی بیشتر خواهد داد.

سی تی مهر با پیاده سازی شرایط پرداخت متنوع از جمله پرداخت در محل و دریافت محصول با پیک رایگان، امکان خرید را در هر زمان و مکانی مهیا کرده است.

شما نیز می توانید محصولات خود را به فروش برسانید. تا تکمیل محصولات لطفا از خروج از دسته بندی استفاده نمایید.

 

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

تا 25 درصد تخفیف به مناسبت عید فطر

فروشگاه اینترنتی سی تی مهر فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی همراهان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماید. به همین مناسبت فروشگاه اینترنتی سی تی مهر در نظر دارد در روز های 22 تا 24 فروردین 1402 با تخفیفات هیجان انگیز در رستوران ها و فست فودی ها میزبان لبخند در خانواده شما باشد.

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2