بازاریاب سی تی مهر شوید و کسب درآمد کنید

بازاریاب سی تی مهر شوید و کسب درآمد کنید

اگر از شما به عنوان یک متخصص بازاریابی بپرسند "بازاریابی چیست؟ "، یا از شما بخواهند آن را تعریف کنید، به راحتی قادر به تعریفش خواهید بود؟ به راستی بازاریابی در ذهن شما چه معنایی دارد؟ بازاریابی یا همان مارکتینگ با یک ایده جدید یا یک محصول نوآورانه آغاز نمی شود، بلکه نقطه آغاز و پایان هر کسب و کاری بازاریابی است و محوریت بازاریابی را نیز مشتری تشکیل می­دهد.

حضور بازاریابی در عرصه تجارت از زمان مبادلات پایاپای وجود داشته و در طول قرن ها با رشد و پیشرفت تجارت مفهوم مارکتینگ و فعالیت های مارکتینگ نیز کاملتر شده است. مارکتینگ به عنوان یک علم در طی چند قرن اخیر دو بار دستخوش تحولات پایه ای و اساسی شده: یکبار با ظهور انقلاب صنعتی و بار دوم با ظهور علم فناوری اطلاعات در عرصه تجارت که در نهایت منجر به شکل گیری مفهوم دیجیتال مارکتینگ شد.

امروزه بازاریابی متاسفانه یا خوشبختانه به نوعی با زندگی انسانها و بیشتر تصمیماتی که می گیرند، از انتخاب محل زندگی و دانشگاه گرفته تا سبک زندگی و حتی کتابی که می خوانند، عجین شده که خود نشات گرفته از مفاهیم جدیدی است که در این علم تعریف می شوند و معنا می یابند. بازاریابی با تمام جنبه های مختلف کسب و کار مرتبط است، از توسعه و تولید محصول گرفته تا روش های مختلف توزیع محصول و خدمات، قیمت گذاری، استراتژی های فروش، تبلیغات، روابط عمومی و خدمات مشتریان.

یادتان باشد که در مارکتینگ مشتریان شما تنها به افرادی که محصول شما را از قفسه­ ها خریداری می ­کنند یا از خدماتتان استفاده می کنند، محدود نمی­ شوند بلکه سرمایه گذاران، توزیع­ کنندگان، خرده ­فروشان و دیگر ذینفعان نیز به نوعی مشتریان شما هستند، که نحوه تعاملشان با برند شما متفاوت است. گاهی مارکتینگ (Marketing) به اشتباه مترادف با تبلیغات (Advertising) در نظر گرفته می شود، در صورتی که اگر بازاریابی را یکی از چرخ دنده های اصلی کسب وکار بدانیم، تبلیغات تنها جزئی از این چرخ دنده است.

بازاریابی فراتر از ترفیع، فروش، و تبلیغات است. بازاریابی یکی از بخش های اصلی کسب و کار است که تمرکزش بر افزایش و نگهداشت مشتریان فعلی و دستیابی بیشتر به مشتریان بالقوه و تبدیل آنها به مشتریان بالفعل است. بازاریابی (Marketing) چهار بخش را در بر می گیرد:

  • شناخت مشتریان و محیط خارجی کسب وکار به جزیی­ترین شکل ممکن
  • شناسایی فرصتها و توسعه استراتژی برای سرمایه­ گذاری روی آنها
  • استفاده از ابزارهای مارکتینگ برای تحقق اهداف اصلی کسب و کار
  • سنجش نتایج فعالیت ها و تدوین فرایند بهبود مستمر به منظور توسعه کسب و کار

 

 

مرکز اینترنتی سی تی مهر با 7 بخش و 7 نوع خدمت کار خود را آغاز نموده است تا با خدمات متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده ی سنی، برای کاربران خود تجربه لذت بخش را تداعی نماید. این مرکز با هدف توسعه شبکه بازاریابی خود در سراسر کشور، از میان افراد واجد شرایط ذیل، پس از مصاحبه حضوری و گذراندن دوره های حرفه ای بازاریابی، افراد منتخب را برگزیده و جهت همکاری استخدام خواهد نمود.

  • داشتن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم (دارندگان مدارک بالاتر در اولویت می باشند)
  • داشتن حداقل 20 سال سن
  • آشنایی با کامپیوتر و توانایی کار با اینترنت
  • روابط عمومی بالا و فن بیان قوی
  • افراد دارای سابقه فعالیت بازاریابی و فروش از اولویت برخوردار خواهند بود.
  • مزایا: به صورت تمام وقت و پاره وقت، پورسانت عالی، آموزش رایگان

علاقه مندان گرامی می توانند رزومه و مشخصات خود را با شماره گیری 09132601173 اعلام نمایند.

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

استراتژی قیمت گذاری محصولات
استراتژی قیمت گذاری محصولات
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله به استراتژی ها و تکنیک های ترغیب کننده برای قیمت گذاری روی محصولات می پردازیم.

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2