پارک جنگلی سرچشمه فرخشهر استان چهار محال و بختیاری

پارک جنگلی سرچشمه فرخشهر استان چهار محال و بختیاری

 

 فرخشهر یکی از شهرهای استان چهارمحال و بختیاری است که در مسیر راه شهرکرد - اصفهان قرار دارد وسومین شهر استان از لحاظ جمعیتی است.نام قدیم آن قهفرخ بوده‌ و قهفرخ برگرفته از گردنه‌ای به نام رخ در حوالی این شهر است که بعدها به فرخ‌شهر تغییر نام یافت.این شهرزادگاه بیش از 55 شاعر وآصف قهفرخی از شاعران نامدار است و قالی و قالیچه‌های بختیاری فرخشهر مشهورند.بی شک فرخشهر که همواره یکی از آبادترین وپررونق ترین نواحی چهارمحال و بختیاری بوده است نیز قدمت زیادی دارد.پارک جنگلی سرچشمه فرخشهر یکی از زیبایی های این استان و شهر است که سالانه گردشگران زیادی جهت تفریح از این پارک دیدن میکنند.

 

 

پارک سرچشمه فرخشهر با مساحتی بالغ بر۱۲۰ هزار مترمربع دارای چشمه‌ای پراز آب وفضای سبز زیبا وچشم نواز وجنگلی است.اولین چیزی که دربدو ورود چشم هربیننده‌ای راخیره می‌سازد آب نمای زیبای این پارک که برروی استخرهای پارک قرار دارد.اساس آبادانی وشکل گیری پارک سرچشمه فرخ شهر چشمه‌ای است که در بالای پارک قرار گرفته است، این چشمه بسیار با ارزش که درمسیر خودبرکت وزیبائی وشکوفائی را به ارمغان می‌آورد و جاذبه های دلنشینی را به وجود آورده است.

 

 

بخشی دیگری از آب چشمه پس از عبور از پارک مسیر جوی‌های شهر را طی می‌کند ولطافت وسرسبزی را به درختان وگل‌های سطح شهر هدیه می‌کند.این پارک یکی از قدیمی ترین پارکها در استان چهار محال و بختیاری است و هرساله در فصل بهار و تابستان میزبان ورود خیل مسافران است.

 

 

موزه مردم شناسی شهر فرخشهر یکی دیگراز امتیازات این پارک است و این موزه در خود پارک قرار گرفته است.شهربازی، پارکینگ، سرویس های بهداشتی مجهز و ... از ویژگیهای برتر پارک سرچشمه فرخشهر است.مسافرانی که قصد مسافرت به استان چهار محال و بختیاری دارند می توانند در ابتدای ورود به استان چهار محال و بختیاری از سمت استان اصفهان به شهر فرخشهر بیایند و پارک زیبای فرخشهر را بازدید کنند.پارک سرچشمه فرخشهر مناسب است برای مسافرانی که قصد چادر زدن در استان چهار محال و بختاری را دارند.امنیت بالا به همراه امکانات ویژه از امتیازات پارک سرچشمه فرخشهر برای چادر زدن است.

 

 

این پارک جنگلی در فصل زمستان به یکی از زیباترین مناطق گردشگری استان تبدیل شده است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این پارک دارا بودن درختان قدیمی و کهنسال است که زیبایی خاصی به این پارک داده است.

و درکلام آخر اینکه اگر قصد سفر به این استان و شهر زیبا را دارید حتما جهت استراحت و تفریح به پارک جنگلی سرچشمه فرخشهر سری بزنید.

 

 

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

استراتژی قیمت گذاری محصولات
استراتژی قیمت گذاری محصولات
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله به استراتژی ها و تکنیک های ترغیب کننده برای قیمت گذاری روی محصولات می پردازیم.

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2