کوه و زیارتگاه امامزاده مسلم (ع) نوبران استان مرکزی

کوه و زیارتگاه امامزاده مسلم (ع)  نوبران استان مرکزی

 

کوه و زیارتگاه امامزاده مسلم (ع) در بخش نوبران استان مرکزی قرار گرفته است. قله ی کوه شاهزاده مسلم مرتفع ترین قله در منطقه می باشد و در بالای آن زیارتگاه امامزاده مسلم (ع)  واقع شده است.در سمت شمال آن روستاهای زنبر و یری آباد، سمت غرب آن روستای قرمزین، سمت جنوب آن روستای تجره و درسمت شرق آن روستای سنگک قرار دارد.

 

 

زیارتگاه شاهزاده مسلم:

شاهزاده مسلم زیارت گاهی است که بالای کوهی به همین نام درشمال روستای تجره در ۲۰ کیلومتری شهر نوبران ساوه واقع شده است.امکان کوهنوردی و صعود به قله برای علاقه مندان به کوهنوردی وجود دارد و همچنین بازدید از زیارتگاه شاهزاده مسلم و طبیعت زیبای این کوه می تواند خاطره ای به یاد ماندنی را رقم بزند.

 

 

لازم به ذکر است که در کنار چشمه ی این کوه اتاقکی برای مسافرین و کوهنوردان تدارک دیده شده که می توان در آنجا خستگی راه راه را از بین برد.اگر به قصد این کوه و کوهنوردی به آنجا عازم شدید می توانید با مراجعه به روستای تجره و گردش در این روستا سفر خود را کامل کنید.

 

 

دسترسی به کوه شاهزاده مسلم:

این قله در بخش نوبران شهرستان ساوه، ۱۳ کیلومتری شمال شهر نوبران، جاده ساوه به همدان، جاده دهستان بیات، جاده روستای تجره، جاده امامزاده و ۵ کیلومتری روستای تجره واقع شده است.

 

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

تا 25 درصد تخفیف به مناسبت عید فطر

فروشگاه اینترنتی سی تی مهر فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی همراهان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماید. به همین مناسبت فروشگاه اینترنتی سی تی مهر در نظر دارد در روز های 22 تا 24 فروردین 1402 با تخفیفات هیجان انگیز در رستوران ها و فست فودی ها میزبان لبخند در خانواده شما باشد.

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2