اقامتگاه سنتی آریانا هتل اسپا کاشان

اقامتگاه سنتی آریانا هتل اسپا کاشان

تاریخچه

این عمارت تاریخی، نزدیک به یکصد سال پیش، در اواخر دوره قاجاریه، به عنوان یک منزل مسکونی ساخته شد. پس از چند سال، این خانه با شکوه و عظمت، به دو خانه مجزا تقسیم شد. در طول سالیان متمادی زندگی در آن جریان داشت. با گذشت زمان با توجه به افزایش عمر بنا و همچنین تخریب بخش هایی از ساختمان ها، امکان زندگی در آن ها وجود نداشت در نتیجه خانه ها به ساختمان هایی متروک تبدیل شدند. در سال 1394 پس از خرید خانه توسط جناب آقای شهرام راهب، عملیات مرمت و بازسازی طبق عکس های قدیمی موجود، زیر نظر معماران و استاد کاران ماهر کاشانی آغاز شد. بر این اساس خانه ها در یکدیگر ادغام شده و به حالت اولیه بازگشتند.
بنای فعلی هتل، از دو حیاط، دو بادگیر و زیر زمین تشکیل شده است. در حیاط اصلی مجموعه، حوضخانه و اتاق های اقامتی واقع شده اند. سونا ها و اتاق های ماساژ در حیاط جانبی قرار گرفته اند.


 

درباره آریانا هتل اسپا

آریانا هتل اسپا کاشان، نخستین و تنها هتل تاریخی مجهز به اسپا در ایران و کاشان است. این مجموعه در بافت قدیم شهر کاشان و در محله دروازه اصفهان واقع شده است.

 

 

اسپا

مجموعه آریانا هتل اسپا، دارای دو سونا و یک اتاق ماساژ می باشد که در حیاط دوم خانه قرار دارند. در این اسپا ها انواع ماساژهای سنتی ایرانی و فرنگی ارائه می شود.

 

اتاق ها

آریانا هتل اسپا، دراتاق های عروس و داماد، اتاق پشه بندی، اتاق خانواده (شامل دو اتاق مجزای دو تخته) و اتاق شاه نشین ( وی آی پی) آماده ارائه خدمات به مهمانان گرانقدر می باشد.

 

 

 

دوره های آموزش آشپزی

مجموعه هتل آریانا اسپا این امکان را برای مهمانان خود فراهم آورده تا با رزرو قبلی بتوانند زیر نظر سر آشپز مجرب هتل، آشپزی سنتی ایران و کاشان، پخت انواع کاپ کیک و دسر را تجربه کنند.

 

فروشگاه

فروشگاه آریانا که در حیاط دوم خانه قرار گرفته انواع سوغات و صنایع دستی کاشان، گلاب و عرقیجات، پارچه های دست بافت شعر بافی، ظروف سفالی و خاتم، تابلوهای نقاشی و ... را به مهمانان گرانقدر عرضه می دارد.

 

تشریفات

فضای سنتی هتل آریانا که با دقت و ظرافتی قابل تحسین تزیین شده است، مکانی مناسب جهت برگزاری باشکوه مجالس، مهمانی ها و سمینارها می باشد. همچنین با رزرو قبلی، استفاده از فضا برای عکاسی امکان پذیر می باشد.

 

رستوران

از فضای زیبای زیر زمین خانه بعنوان رستوران استفاده شده است. صبحانه، همه روزه از ساعت 7 الی 10 صبح، ناهار از ساعت 12 الی 15 و شام از ساعت 19 الی 22 سرو می شود. در رستوران آریانا هتل اسپا انواع غذاهای سنتی ایران و کاشان به مهمانان گرامی عرضه می شود.

 

 

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
2 دیدگاه

کاربر 6588 1397/10/09 10:11:27
خیلی مکان قشنگیه عالی بود رفتیم...
0
0
0
کاربر 6588 1397/10/10 09:54:10
در کل خوب بود فقط مشکلش این بود که پارکینگ مسقف نداشت وگرنه هم رفتارشون خوب بود هم اتاق ها خوب و تمیز بود
0
0
0

جدیدترین ها

تا 25 درصد تخفیف به مناسبت عید فطر

فروشگاه اینترنتی سی تی مهر فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی همراهان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماید. به همین مناسبت فروشگاه اینترنتی سی تی مهر در نظر دارد در روز های 22 تا 24 فروردین 1402 با تخفیفات هیجان انگیز در رستوران ها و فست فودی ها میزبان لبخند در خانواده شما باشد.

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2