بوستان شهیدان زینلی مبارکه استان اصفهان

بوستان شهیدان زینلی مبارکه استان اصفهان

 

بوستان شهیدان زینلی مبارکه در شهر مبارکه از طرف بلوار خیام تا جاده مبارکه به طالخونچه امتداد دارد و در دامنه کوه معروف به شاه کوچک قرار دارد .وسعت این بوستان زیبا که شهر بازی شهر مبارکهنیز می باشد ۵۰۰۰۰ متر مربع است این بوستان در نزدیکی بقعه امامزاده عزالدین محمد یا شاه کوچک می باشد. گردشگران میتوانند با آسودگی خیال برای تفریح و آرامش به این مکان سفر کنند.

 

 

شهدای زینلی سه برادر شهید بوده اند که در جنگ تحمیلی به شهادت رسیده اند سرداررشید اسلام حاج شعبانعلی زینلی در سال ۱۳۳۸ در مبارکه چشم به جهان گشوده و پس از طی دوران دبستان در دبیرستان امام خمینی (ره) مبارکه ادامه تحصیل داد.

 

 

و در ضمن تحصیلات جهت امرار معاش به پدرش کمک می نمود و همه ساله تعطیلات تابستان و دیگر ایام تعطیل را کارگر بنایی یا کشاورزی بود. قبل از پیروزی انقلاب که در حالت نظام وظیفه بود با آگاهی و شناختی که از رژیم شاهنشاهی داشت همکاری جدی با دیگرانقلابیون همچون شهید جعفرزاده و شهید ربیعی در پخش اعلامیه های حضرت امام (ره) و افشا گری مفاسد رژیم منحوس پهلوی داشت و با فرمان امام(ره) مبنی بر فرار سربازان از سرباز خانه ها از پادگان باختران فرار کرده و به کردستان هجرت نمود. و مدت سه سال با اشرار و گروهک ها به مبارزه پرداخت و پس از مراجعت به مبارکه ازدواج نموده و در جهاد سازندگی مبارکه در دفع محرومیت روستائیان مشغول فعالیت گردید. این سنت حسنه ای است تا یاد وخاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی بداریم .

 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

استراتژی قیمت گذاری محصولات
استراتژی قیمت گذاری محصولات
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله به استراتژی ها و تکنیک های ترغیب کننده برای قیمت گذاری روی محصولات می پردازیم.

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2