افتتاح بخش حرفه ای مشاوره‌‍‌های سی تی مهر

افتتاح بخش حرفه ای مشاوره‌‍‌های سی تی مهر

سی تی مهر با توجه به نیاز کاربران فاز حرفه ای  بخش مشاوره‌ را در بخش‌های پزشکی، حقوقی، روانشناسی و مشاوره، مالی و حسابداری، تحصیلی و کسب و کار به صورت اینترنتی و غیرحضوری رونمایی کرد.

صرفه جویی در زمان، دسترسی آسان و سریع در هر زمان و مکان به مشاور، کاهش هزینه‌های غیرضروری، مشاوره محرمانه و حفظ حریم شخصی، سهولت استفاده، تضمین کیفیت، ارجاع مشاوره رایگان به مشاوره دیگر در صورت عدم رضایت از مهمترین ویژگی ‌های مشاوره آنلاین و غیرحضوری سی تی مهر است.

کاربران سی تی مهر می‌توانند با برقراری ارتباط اینترنتی و غیرحضوری به صورت متنی، صوتی و تلفنی با مشاوران سی تی مهر مکالمه و ظرف مدت زمان از پیش تعیین شده، جواب خود را دریافت کنند.

چشم پزشکی، پزشکی عمومی، کلینیک مشاوره اطفال، مغز و اعصاب، کرونا، تغذیه و تناسب اندام، ورزش و طب فیزیکی، طب سنتی و مشاوره دارویی از جمله بخش‌های مشاوره پزشکی سی تی مهر است که با بهترین پزشکان متخصص و مجرب، آماده خدمت رسانی به کاربران عزیز است.

سی تی مهر در بخش مشاوره حقوقی خود در قسمت‌های مختلفی نظیر حقوقی، کیفری، خانواده، قراردادها، مالیات، ملکی، تجاری، انحصار وراثت، ثبت احوال، ثبت شرکت، برند و ...، کار و بیمه، وصول مطالبات، شهرداری، بین الملل، اسناد رسمی، مواد مخدر، پزشکی، داوری و سایبری به کاربران مشاوره غیرحضوری می‌دهد.

روانشناسی کودک، روانشناسی نوجوان، روانشناسی خانواده، روانشناسی فردی و اجتماعی، مشاوره جنسی، مشاوره ازدواج و اعتیاد از جمله بخش‌های مشاوره روانشناسی سی تی مهر است که کاربران می‌توانند در فضایی کاملا محرمانه و با حفظ حریم شخصی با مجرب‌ترین مشاوره‌های روانشناسی به صورت اینترنتی ارتباط برقرار کنند.

                                                                  

بخش مشاوره مالی و حسابداری سی تی مهر دارای زیرمجموعه‌های مالی و حسابداری، آموزش حسابداری، حسابداری، حسابرسی، قراردادها، مالیاتی، قانون کار، تامین اجتماعی و کسب و کار است که می‌تواند با ارائه مشاوره به مشتریان عزیز در کاهش هزینه‌های غیرضروری و صرفه‌جویی در زمان در بخش‌های فوق ارائه خدمت کند.

دانش‌آموزان، دانشجویان و والدین آنان و همچنین فراگیران آموزش عالی می‌توانند در بخش مشاوره تحصیلی و با زیرمجموعه‌های مدارس، کنکور، دانشگاه، کارشناسی ارشد، دکتری، تحصیل در خارج، زبان خارجه و آزمون‌های استخدامی و ... از مشاوره‌های سی تی مهر بهره‌مند شوند.

همچنین فروش و بازاریابی، آموزش ADSL، آموزشگاه های آزاد، خرید و تعمیر لپ تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی و همچنین خرید موبایل، تبلت و لوازم جانبی از زیر مجموعه‌های بخش مشاوره کسب و کار سی تی مهر است.

شما هم می توانید با توجه به تخصص خود به دیگران مشاوره بدهید جهت اطلاعات بیشتر با پشتیبانی سی تی مهر تماس بگیرید.

حتما سایت و اپلیکیشن سی تی مهر را بازدید و به دوستان خود معرفی کنید.

با حمایت شما ما می توانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.

.

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

استراتژی قیمت گذاری محصولات
استراتژی قیمت گذاری محصولات
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله به استراتژی ها و تکنیک های ترغیب کننده برای قیمت گذاری روی محصولات می پردازیم.

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2