با مشاوره آنلاین روانشناسی، آرامش خاطر داشته باشید

با مشاوره آنلاین روانشناسی، آرامش خاطر داشته باشید

مشاوره آنلاین رویکردی نوین در دهه حاضر است که به واسطه گسترش تکنولوژی و کاربرد بالای اینترنت، در اختیار همه قرار دارد.
مشاوره گرفتن از روانشناسان فرآیندی است که هر کسی به آن نیاز دارد و با گذشت زمان و افزایش آگاهی جامعه نسبت به این موضوع، میزان تقاضا برای بهره مندی از مشاوره های روانشناسی آنلاین نیز رفته رفته بیشتر شده است.
سی تی مهر در روانشناسی آنلاین، قوانین حفظ حریم خصوصی افراد و امنیت های اخلاقی آنان را کاملاً رعایت کرده و همه افراد می توانند با یک کلیک به مشاور وصل شوند.
این را بدانیم که همه افراد در برهه هایی از زندگی خود با مشکلات و بحران هایی رو به رو می شوند که  این مشکلات می‌تواند ناشی از مسائل و استرس‌های محیطی و یا ناشی از بحران‌های درون روانی باشند. هنگام برخورد با مشکلاتی که فشار روانی زیادی به بار می آورند مانع از این می شود که فرد بتواند از تمام ظرفیت های مغز خود برای حل مشکلات استفاده کند و در این شرایط است که استفاده از خدمات مشاوره اهمیت پیدا می کنند.
مشاوره روانشناسی به نگرانی و دغدغه‌های اجتماعی، اخلاقی، عاطفی، شغلی، خانوادگی، فرزندپروری، مدرسه و نظایر آن که ممکن است افراد در مراحل مختلف زندگی خود با آن روبرو شوند، موثر است.

شاید از خود بپرسید مشاوره روانشناسی آنلاین چه مزیت‌هایی ممکن است به همراه داشته باشد؟
مشاوره آنلاین مزایای متعددی دارد که مقبولیت و رشد سریع آن را در میان مراجعان به خوبی نشان داده است. بسیاری از افرادی که به مشاوره نیاز دارند، بنا به دلایل مختلف از مراجعه به مشاور صرف نظر می‌کنند؛ وقت نداشتن، هزینۀ بالای مشاوره و پیدا نکردن مشاور مناسب از جمله متداول‌ترین دلایلی است که مانع از مراجعه به مشاور می‌شود.
مشاوره آنلاین این مشکلات را با دسترسی آسان به مشاور و به راحتیِ روشن کردن رایانه و وصل شدن به اینترنت یا برداشتن گوشی تلفن حل می‌کند. راحتی یکی از مزایای شاخص مشاوره آنلاین است که افراد را به انجام مشاوره ترغیب می‌کند.
مشاوره روانشناسی آنلاین در مقایسه با مشاوره های حضوری هزینه کمتری دارد و به مراتب مقرون به صرفه تر است.
از دیگر مزیت های غیر قابل انکار مشاوره روانشناسی آنلاین، امکان بهره‌مندی آسان و در عین حال سریع است که در راستای استفاده از روانشناسی آنلاین افراد می توانند حتی در دورترین نقاط کشور بدون مراجعه حضوری، از بهترین روان شناسان مشاوره بگیرند.
در مشاوره های آنلاین امکان حرف زدن و گفتن مسائل بسیار راحت تر است و افراد می توانند با خیالی آسوده تر مسائل خود را با مشاوران در میان بگذارند و همچنین تمام صحبت ها و مسائل رد و بدل شده میان مراجعه کننده و مشاوره دهنده محرمانه می ماند.

این مدل مشاوره ها نیازمند صرف وقت کمی هستند از این رو صرفه جویی در زمان را می توان از دیگر مزیت های مشاوره آنلاین معرفی کرد. همچنین صرفه جویی در زمان باعث می شود افرادی که نیاز به مشاوره های زود هنگام دارند، دسترسی سریعی به متخصص مشاوره دهنده داشته باشند.
مشاوره آنلاین و خدمات روانشناسی غیرحضوری برای افرادی که به دلیل تراکم بالای کاری و مشکلات حمل و نقل و مسافتی و حتی نداشتن روانشناس در منطقه و محل خود زندگی می‌کنند گزینه بسیار ایده‌آلی است.
هراس و ترس اجتماعی، مخفی نگه داشتن هویت، امکان ارتباط برقرار کردن به صورت فوری با یک متخصص در روانشناسی های آنلاین، داشتن آرامش خاطر که یک متخصص همواره در کنار اوست، امکان دستیابی به یک درمانگر در خانه و یا هر نقطه‌ای مثل محل کار، مسافرت یا حتی در تعطیلات و دهها موارد دیگر نقش مشاوره آنلاین را برجسته‌تر کرده است.

خدمات مشاوره به افراد کمک می کند تا در موقعیت های دشوار زندگی مانند مرگ عزیزان، طلاق، استرس شغلی، مواجه شدن با مشکلات روحی و نظیر آن بتوانند بحران ها را مدیریت و در بهترین مسیر حرکت کنند.
مطمئن باشید مشاوره اگر توسط مشاوران متخصص و آموزش دیده در این امر صورت بگیرد می تواند تاثیر عمیقی بر افراد، خانواده ها و در مجموع، سلامت جوامع داشته باشد.
اینک مشاوران سی تی مهر با توجه به تخصص و تجربه خود، آرامش ماندگار را به مشاوره گیرندگان هدیه می‌کنند تا از زندگی خود لذت ببرند.
کاربران سی تی مهر می‌توانند با برقراری ارتباط اینترنتی و غیرحضوری به صورت متنی، صوتی و تلفنی با مشاوران سی تی مهر مکالمه و ظرف مدت زمان از پیش تعیین شده، جواب خود را دریافت کنند.
شما نیز اکنون می‌توانید با ورود به سایت یا اپلیکیشن سی تی مهر به صورت آنلاین با مشاوران بخش‌های پزشکی، حقوقی، روانشناسی، مالی و حسابداری، تحصیلی و کسب و کار به صورت متنی، صوتی و تلفنی ارتباط برقرار کنید.
آرامش و نشاط زندگیتان را با «مشاوران آنلاین» سی تی مهر رقم بزنید.

 

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

تا 25 درصد تخفیف به مناسبت عید فطر

فروشگاه اینترنتی سی تی مهر فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی همراهان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماید. به همین مناسبت فروشگاه اینترنتی سی تی مهر در نظر دارد در روز های 22 تا 24 فروردین 1402 با تخفیفات هیجان انگیز در رستوران ها و فست فودی ها میزبان لبخند در خانواده شما باشد.

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2