سی تی مهر در سخت ترین شرایط همراه شماست

سی تی مهر در سخت ترین شرایط همراه شماست

فروشگاه اینترنتی سی تی مهر با نماد اعتماد الکترونیک، نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال و پروانه کسب و کار در فضای مجازی، به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی تلاش کرده است تا شما در ایام محدودیت‌های کرونایی به آسانی و سریع خرید کنید.

شما می‌توانید خرید محصولات سوپرمارکتی، سلامت و درمان، میوه و سبزیجات، آرایشی و بهداشتی، کالاهای دیجیتال، کالاهای خانه و آشپزخانه، مد و لباس، لوازم التحریر و فرهنگی، کودک و سیسمونی  و ... را به سی تی مهر بسپارید و آنلاین خرید کنید.

خرید از بخش سفارشات سی تی مهر شامل غذا، نان، شیرینی، آژانس و ... را می‌توانید از سی تی مهر بخواهید و بدون اینکه در شرایط سخت کرونایی در شهر رفت و آمد داشته باشید، سی تی مهر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، سفارشاتتان را درب منزل تحویلتان دهد.

طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا در محدودیت‌های جامع کرونایی برای شهرهای قرمز رستوران‌ها به صورت بیرون‌بر باز هستند، بنابراین برای سفارش غذا کافی است در اپلیکیشن سی تی مهر به بخش سفارشات و قسمت غذا مراجعه کنید و از خدمات سی تی مهر بهره‌مند شوید.

علایم بسیار متفاوت ویروس کرونا و انواع جهش یافته آن باعث شده تا مردم نگرانیشان برای سلامتی دوچندان شود و همین امر می‌تواند منجربه افزایش مراجعه حضوری مردم به مراکز درمانی و مشاوره شود که خود عاملی برای شیوع  بیماری است؛ اما سی تی مهر با ارائه مشاوره در بخش های پزشکی از جمله بخش کرونا و دیگر بخش‌های مشاوره نظیر روانشناسی، تحصیلی، حقوقی و مالی آماده پاسخگویی به سوالات شما به صورت متنی، صوتی و تلفنی است.

فراموش نکنید که کاهش رفت‌وآمدهای غیرضروری می‌‌تواند تا حد زیادی در جلوگیری از گسترش بیماری موثر باشد و فروشگاه اینترنتی سی تی مهر در دوران محدودیت‌های جامع هم در این مسیر در کنار شماست.

سی تی مهر به سلامتی شما در دوران کرونا می‌اندیشد و تلاش می‌کند تا با افزایش موجودی محصولات و ارتقای بخش سفارشات و مشاوره و اعطای کدهای تخفیفات فوق‌العاده، خاطره‌ای خوب از سی تی مهر برای شما به یادگار بگذارد.

امیدواریم با همکاری و حمایت شما مشتریان عزیز، بهترین خدمات را ارائه کنیم.

پشتیبانی سی تی مهر با شماره تماس 55885588-031(30 خط) با افتخار از ساعت 8 الی 24 پاسخگوی سوالات و سفارشات شما هستند.

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

استراتژی قیمت گذاری محصولات
استراتژی قیمت گذاری محصولات
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله به استراتژی ها و تکنیک های ترغیب کننده برای قیمت گذاری روی محصولات می پردازیم.

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2