کدتخفیف هفته جدید در تلگرام و اینستاگرام سی تی مهر

کدتخفیف هفته جدید در تلگرام و اینستاگرام سی تی مهر

سی تی مهر این هفته نیز 2 کد تخفیف هفتگی مجزا برای اعضای کانال تلگرام و فالوورهای اینستاگرام خود و برای تعداد 100 نفر اول درنظر گرفته که مهلت استفاده آن از شنبه 1400/7/17 تا جمعه 1400/7/23 است.

10% تخفیف خرید از تعدادی از فست فودی ها و رستوران‌ها برای فالوورهای اینستاگرام سی تی مهر در این هفته درنظر گرفته شده است که عبارتند از:

فست فود شب شهر

فست فود کاکتوس کاشان

رستوران خاتون

رستوران حسین بابا

جگرکی باباجمشید

فست فود اغذیه سبز

همچنین اعضای کانال تلگرام سی تی مهر می‌توانند از کد تخفیف 50 درصدی مشاوره از هر کدام از مشاوران در بخش‌های مختلف پزشکی، حقوقی، روانشناسی و مشاوره، مالی و حسابداری و تحصیلی به صورت اینترنتی و غیرحضوری ارتباط برقرار کنند و ضمن استفاده از این کدتخفیف، امتیاز خود را افزایش دهند و در ازای آن، کد تخفیف خرید از بخش محصولات و سفارشات هدیه بگیرند.(برای ورود به صفحه مشاوران آنلاین سی تی مهر «اینجا» کلیک کنید(.

این هدیه، بهترین فرصت برای افرادی است که می‌خواهند تا ضمن صرفه جویی در زمان، دسترسی آسان و سریع در هر زمان و مکان به مشاور داشته باشند و همچنین هزینه‌های غیرضروری خود را کاهش دهند.

سی تی مهر با راه اندازی بیش از 200 مشاوره آنلاین در حوزه های مختلف، بهترین ها را برای شما سی تی مهری های عزیز می خواهد.

برای دریافت این دو کدتخفیف کافیه عضو کانال تلگرام سی تی مهر شوید و یا پیج اینستاگرام سی تی مهر را دنبال کنید.

اعضای کانال تلگرام سی تی مهر و فالوورهای اینستاگرام سی تی مهر می توانند هر هفته از شنبه تا جمعه از این کد تخفیف منحصر به فرد استفاده کنند؛ البته درنظر داشته باشید شنبه هرهفته آغاز کد تخفیف هفتگی سی تی مهر برای 100 نفر اول در این طرح است، پس عجله کنید تا جزو اولین‌ها باشید.

عضو تلگرام شو: yun.ir/sg75v4

اینستا را فالو کن: yun.ir/7pmyk4

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

تا 25 درصد تخفیف به مناسبت عید فطر

فروشگاه اینترنتی سی تی مهر فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی همراهان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماید. به همین مناسبت فروشگاه اینترنتی سی تی مهر در نظر دارد در روز های 22 تا 24 فروردین 1402 با تخفیفات هیجان انگیز در رستوران ها و فست فودی ها میزبان لبخند در خانواده شما باشد.

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2