نقش موشن گرافیک در بهبود بازار کسب و کار آنلاین

نقش موشن گرافیک در بهبود بازار کسب و کار آنلاین

موشن گرافیک ترکیبی از دو واژه موشن به معنی حرکت و گرافیک به معنی تصویر است که توسط برنامه های گرافیکی ساخته می‌شود. موشن گرافیک همان طراحی گرافیکی به صورت متحرک است و این شیوه از بازاریابی محتوایی، بهترین کار برای توضیح مفاهیم پیچیده است.

در دنیای بزرگ بازاریابی و تبلیغات، استفاده از ویدئوهای تبلیغاتی یک روش بسیار موثر و عالی برای معرفی بهتر محصولات فروشگاه‌ها و شرکت‌ها می باشد.

یکی از کاربردهای اصلی موشن گرافیک در همین بیان ساده‌ای است که شما می‌توانید در عرض چند ثانیه محصول یا خدمات خود را به بهترین صورت برای کاربران خود معرفی کنید.

امروزه موشن گرافیک نقش انکارناپذیری برای تبلیغات انواع محصولات و خدمات مختلف دارد که غفلت از این روش تبلیغاتی شما را از قطار سریع تبلیغات رقبا عقب خواهد انداخت.

درصد زیادی از مخاطبان عاشق دیدن فیلم و ویدیو هستند و ویدیوهای موشن گرافیک در رشد کسب و کارها تاثیر به سزایی دارند.

موشن گرافیک نوعی انیمیشنی است که محتوای شما را بیشتر و جذاب‌تر نشان می‌دهد و مشتری را به دیدن کیفیت محصولات از زوایای مختلف ترغیب می‌کند.

طبق بررسی‌ها افراد هنگام گشتن در صفحات مجازی و وبسایت ها، دنبال مطالب چشم نواز هستند و سهم مطالب بصری و به ویژه طراحی‌های متحرک در این خصوص  بسیار بالاست.

طراحی یک گرافیک متحرک عالی برای ایجاد تصاویر موشن جذاب و چشم‌نواز از محصولات می‌تواند باعث شود تا مشتری بیشتر محتوای محصولات شما را ببیند و تعامل برقرار کند و این مهم باعث می‌شود تا مخاطب را در وب‌سایت ما نگه دارد و احتمالا او را متقاعد می‌کند تا مشتری ما شود.

طبق بررسی های انجام شده موشن گرافیک می تواند فروش مستقیم محصولات را تحت تاثیر قرار دهد و این یک مزیت بسیار بزرگ برای کسب و کارهای آنلاین به شمار خواهند رفت.

سی تی مهر با اتکا به تحصیلات و دانش گروهی و تیمی و با دارا بودن ایده های خلاقانه و جدید پیشگامی خود را در عرصه ساخت موشن گرافیک‌های هدفمند برای فروشندگان و متقاضیان اعلام می‌کند.

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

تا 25 درصد تخفیف به مناسبت عید فطر

فروشگاه اینترنتی سی تی مهر فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی همراهان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماید. به همین مناسبت فروشگاه اینترنتی سی تی مهر در نظر دارد در روز های 22 تا 24 فروردین 1402 با تخفیفات هیجان انگیز در رستوران ها و فست فودی ها میزبان لبخند در خانواده شما باشد.

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2