عکس واقعی محصول اولین گام برای اعتمادسازی در فروش آنلاین

عکس واقعی محصول اولین گام برای اعتمادسازی در فروش آنلاین

عکاسی محصول همانند ویترین یک مغازه است؛ بنابراین عکس یک محصول اولین تعامل بین فروشنده و مشتری است که به او کمک می کند تا محصول را درک کرده و با نام تجاری آن آشنا شود.

نقش عکاسی در معرفی محصول بسیار مهم است. زیرا مشتریان در خریدهای آنلاین تمایل دارند در کمترین زمان، بیشترین اطلاعات از محصول را دریافت کنند. مسلما سریع ترین راه، دیدن تصاویر با کیفیت از محصولات است.

یک عکس حرفه ای بسیار تاثیرگذارتر از متن های تبلیغاتی است، چرا که مشخصات و مزایای یک محصول را به زبان بصری و در زمانی کوتاه به مخاطب منتقل می کند.

از آن‌جا که مشتری شناختی نسبت به محصولات ارائه شده در سایت‌های فروشگاهی ندارد، همیشه نسبت به خرید غیرحضوری تردید دارد، اما یک عکس واقعی باکیفیت می‌تواند به خوبی اعتماد مشتری را جلب کند.

تصاویر باید به نحوی گرفته شوند که جذب ذهن بیننده شوند. فردی که تصویر محصولی در ذهن او نقش می‎بندد یقینا به صورت ناخودآگاه تمایل به خرید آن پیدا می‎کند.

در واقع یک عکس باکیفیت و واقعی اولین گام برای اعتماد سازی در فروش آنلاین است.

امروزه عکسهای حرفه ای که توسط عکاسان با تجربه تهیه می شود تاثیر شایان توجهی در تبلیغات هر برندی داشته و اعتبار و هویت محصولات و یا خدمات آن برند را به شایستگی به مخاطبان هدف در جهت کسب اعتماد و ترغیب به فروش بیشتر نمایش می دهند.

با این وجود، امکانات تنها بخشی از شرایط لازم جهت عکاسی باکیفیت از محصولات است و بخش دیگر آن در تخصص، مهارت، ذهن خلاق و ایده پرداز خلاصه می‌شود که سی تی مهر ضمن برخورداری از امکانات و تجهیزات با اتکا به تخصص و دانش گروهی و تیمی و با دارا بودن ایده های خلاقانه و جدید پیشگامی خود را در ثبت تصاویر محصولات فروشندگان اعلام می‌کند.

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

تا 25 درصد تخفیف به مناسبت عید فطر

فروشگاه اینترنتی سی تی مهر فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی همراهان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماید. به همین مناسبت فروشگاه اینترنتی سی تی مهر در نظر دارد در روز های 22 تا 24 فروردین 1402 با تخفیفات هیجان انگیز در رستوران ها و فست فودی ها میزبان لبخند در خانواده شما باشد.

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2