تــالار پــذیـــرایــی کیـــــان

تــالار  پــذیـــرایــی کیـــــان

بسیاری از افراد به دلیل نداشتن تجربه های کافی گاهی مجبور به پرداخت هزینه های زیادی هستند و در مقابل آن نیز خدمات باکیفیتی نیز دریافت نمی کنند. برای این که بتوان از چنین اتفاقاتی پیشگیری کرد و مراسم عروسی را به خاطره انگیزترین شب زندگی عروس و داماد و خانواده های آن ها تبدیل کرد، اولین قدم انتخاب درست سالن عروسی و تشریفات پذیرایی آن مکان است.که البته با کمی تحقیق و زمان مناسب می توانید آن را بدست آورید.







تشریفات کیان با سال ها تجربه می تواند این امکان را برای شما فراهم آورد .تالار کیان با گنجایش ۷۵۰ نفر با ظرفیت و پارکینگ نا محدود برای برگزاری مراسم های شما، انتخابی شایسته پیش روی شما عزیزان می گذارد.


این مجموعه با ارائه انواع خدمات از جمله عروسی ، عقدکنان ، جشن نوزادی ،  همایش ، مراسم های عزاداری و ...با بهره گیری از به روزترین تکنیک های تشریفاتی،شما را کمک می کند تا در زمان خود صرفه جویی کنید و با خیال راحت و بدون هیچ استرسی به مراسمات خود ادامه دهید.



از جمله مهمترین گزینه های این تشریفات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    *انواع غـــذا

تالار کیان با داشتن آشپزخانه مکانیزه و کاملا صنعتی و پیشرفته ترین دستگاه ها و با تجربه ترین سر آشپزهای شهر می تواند غذارا به دلخواه ترین و بهترین به شما و مهمانان عزیزتان ارائه کند.


    *سالاد، دسر و سوپ

قطعا در کنار بحث منوی غذایی که  تدارک دیده اید، اگر بخواهید ولخرجی کنید و کمی بیشتر مجلس خود را مجلل برگزار کنید باید به فکر سالاد، دسر و سوپ هم باشید.

در این صورت می توانید قیمت تشریفات در این زمینه را برآورد کنید. سالاد ها، دسر ها و انواع سوپ مخصوص و خاص سرو می شوند که هر کدام با توجه به سرویس خدمات مجالس متفاوت است.

    *ارائه انواع نوشیدنی تشریفاتی

قبل از غذا در حین مراسم نوشیدنی های مختلفی سرو می شود. می توانید چای و قهوه و انواع نوشیدنی های گرم و یا انواع آب میوه های طبیعی و غیرطبیعی را برای مراسم های خود سفارش دهید.

حتی می توانید با توجه به فرهنگ ایرانی ها و مصرف بالای چای درخواست چندین نوبت ارائه سرویس چای کنید.

    *انواع شیرینی و کیک

اما هر چند که منوی شما دسر داشته باشد اما می توانید در کنار این در حین اجرای مراسم در خواست انواع شیرینی های تر و خشک را داشته باشید تا تشریفات کیان آن را به بهترین و خوشمزه ترین شکل ممکن برای مهمان های عزیز شما ارائه دهد.

 

    *ارائه بروزترین گل آرایی و وسایل تزیینی

برای مجلل تر شدن مراسم های خود تشریفات کیان پیشنهاد می کند تا با ارائه گل آرایی و چیدمان وسایل تزیینی و اکسسوری های مختلف هرچه با شکوه تر مراسم های خود را برگزار کنید.

 



نکته مهم تر اینکه شما می توانید از صفر تا صد مراسمات خود را با بهترین خدمات با شرایط ویژه اقساطی که برای شهروندان عزیز و گرامی در نظر گرفته است از بهترین امکانات و لوکس ترین تالار سطح شهر مراسم خود را به یک شب فوق العاده ماندگار در ذهن ها تبدیل کنید.


با مدیریت جدید (اکرمیان)

پیج اینستاگرام : Talaarkian

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

تا 25 درصد تخفیف به مناسبت عید فطر

فروشگاه اینترنتی سی تی مهر فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی همراهان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماید. به همین مناسبت فروشگاه اینترنتی سی تی مهر در نظر دارد در روز های 22 تا 24 فروردین 1402 با تخفیفات هیجان انگیز در رستوران ها و فست فودی ها میزبان لبخند در خانواده شما باشد.

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید