دفتر مرکزی ایرانسل میزبان گروه فرهنگی و ورزشی سی تی مهر با موضوع اهمیت ورزش و آرامش در محیط کار

دفتر مرکزی ایرانسل میزبان گروه فرهنگی و ورزشی سی تی مهر با موضوع اهمیت ورزش و آرامش در محیط کار

1-  کارگاه چگونگی اجرای حرکات اصلاحی ورزشی توسط دکتر مهدی خوبی برای کاپیتان های پرسنل ایرانسل

2-  همایش عمومی پرسنل با موضوعات اهمیت ورزش و تغدیه در محیط کار توسط دکتر مهدی خوبی و آرامش و کنترل استرس در محیط کار توسطدکتر غلامعباس کوچکی

3-  کارگاه ارزیابی حرکات اصلاحی کاپیتان ها توسط دکتر مهدی خوبی

4-  اجرای حرکات اصلاحی برای پرسنل در محیط کار آنها توسط دکتر مهدی خوبی و کاپیتان ها مربوطه

به گزارش مرکز تجاری سی تی مهر این مرکز کارگاه آموزش حرکات اصلاحی و ورزشی را برای کاپیتان های طبقات مختلف شرکت ایرانسل که نماینده حدود 1300 پرسنل این شرکت می باشند با حضور کارشناس خود دکتر مهدی خوبی راس ساعت 9 صبح برگزار کرد.

در این کارگاه آموزشی حدود ۳۰ نفر از پرسنل شرکت ایرانسل به عنوان کاپیتان و نماینده حضور فعالی داشتند و دکترمهدی خوبی حرکات ورزشی و اصلاحی را برای این افراد تشریح کرد و به بحث در مورد فواید ورزش و حرکات اصلاحی پرداخت. در قسمتی از کارگاه حرکات ورزشی به صورت مفصل و دقیق توسط دکتر مهدی خوبی برای کاپیتان های طبقات اجرا و تشریح شد و این کارگاه تا ساعت 10.45 دقیقه به طول انجامید.

همایش عمومی پرسنل ایرانسل با موضوعات: اهمیت ورزش  و تغدیه در محیط کار و کنترل استرس و آرامش در محیط کار

 بخش اول همایش عمومی پرسنل ایرانسل در سالن کنفرانس مرکز ایرانسل در تهران با موضوع اهمیت ورزش و تغدیه در محیط کار توسط دکتر مهدی خوبی راس ساعت 11 صبح آغاز گردید.

در این همایشدکتر خوبی با اشاره به اهمیت ورزش به خصوص برای افراد کارمند و کسانی که در محل کار تحرک ندارند گفت: امروز افراد همه تلاش خود را می کنند تا آینده خود را بسازند و به تنها چیزی که توجه نمی کنند سلامتی است، در حالی که این افراد زمانی که از کار بازنشسته شوند به جای استراحت و تفریح باید دنبال درمان دردهای کم تحرکی در زمان کار خود باشند و تمام سرمایه و وقت خود را صرف درمان می کنند.

وی افزود: اگر همین افراد همانقدر که دنبال سلامتی و تزئین وسایل و امکانات زندگی خود هستند به سلامتی جسم و روان خود توجه کنند ، لازم نخواهد بود تمام ذخیره عمر خود را صرف درمان و بهبودی خود کنند، کم تحرکی معضل شایع در جامعه فعلی ایران است که علت بالای مرگ و میر در تمام شهرها است. باید برای این کار بیشتر وقت گذاشت و ورزش کردن سرمایه گذاری بوده و هزینه نیست ، مردم و مسئولین باید بیشتر در این زمینه حساسیت داشته باشند. این بخش از همایش با پاسخگویی دکتر مهدی خوبی به سوالات حاضرین پایان یافت.

 

 در ادامه بخش دوم همایش عمومی پرسنل ایرانسل با موضوع اهمیت کنترل استرس و آرامش در محیط کار توسطدکتر غلامعباس کوچکی ساعت 12 صبح آغاز گردید.

دکتر غلامعباس کوچکی به تشریح اهمیت کنترل استرس در پیشرفت ، موفقیت و راندمان کار پرداخت و گفت: کنترل استرس و مدیریت هیجان برای سلامتی افراد جامعه نکته مهمی است که کمتر مورد توجه قرار گرفته و افراد آشنایی کاملی با این مقوله ندارند ، در حالیکه نقش زیادی در پیشرفت کار دارد.

وی افزود: اگر استرس در افراد کنترل شود کارآیی و راندمان بیشتری را در حوزه فعالیت  افراد جامعه شاهد خواهیم بود، لذا توصیه

 می شود مدیران، عوامل استرس زا را از محیط کار دور کنند و با ایجاد محیطی آرام به پیشرفت کار کمک کنند و کارکنان نیز با آرامش بالا در محل کار حاضر شوند تا بتوانند خدمات مفیدی را برای جامعه و کشور به انجام برسانند.

وی گفت: این یک اصل است که همه برای پیشرفت تلاش مضاعفی می کنند ، ولی باید این نکته را در نظر داشت که هرکسی ظرفیت معینی دارد. شاید بتواند با کار بیشتر و صرف انرژی بیشتر به موفقیت برسد ولی با چه قیمتی ، این موفقیت اگر همراه با استرس باشد چیزی جز ضرر نیست ، برای پیشرفت نباید آرامش را فدای استرس کرد ، این اشتباهی است که در جامعه ما زیاد به چشم می خورد و باید دیدگاهها را عوض کرد. این  بخش از همایش نیز با پاسخگویی دکتر غلامعباس کوچکی به سوالات حاضرین در ساعت 13 خاتمه یافت.

بخش سوم کار  گروه فرهنگی و ورزشی مرکز تجاری سی تی مهر کارگاه ارزیابی حرکات اصلاحی کاپیتان ها توسط دکتر مهدی خوبی بود که ساعت 14 آغاز گردبد. در این کارگاه و در ادامه کارگاه اول دکتر مهدی خوبی به آموزش حرکات اصلاحی و ارزیابی کاپیتان ها پرداخت تا آنها بهتر بتوانند نمونه ای از این حرکات را در محیط کار بصورت روزانه  صبح و عصر برای پرسنل طبقات خود اجرا کنند. در این کارگاه  سعی شد برای تمام مفاصل بدن از جمله گردن، شانه ، مچ دست، ستون فقرات، لگن و زانوها و دیگر مفاصل درگیر در امور اداری چندین نمونه حرکات اصلاحی آموزش داده شود.  کارگاه ارزیابی حرکات اصلاحی با پاسخگویی به سوالات کاپیتان ها و رفع ابهامات لازم ساعت 15.30 پایان یافت.

 

آخرین مرحله کاری گروه فرهنگی و ورزشی سی تی مهر اجرای حرکات اصلاحی برای پرسنل در محیط کار آنها توسط دکتر مهدی خوبی و کاپیتان ها مربوطه بود که از ساعت 16 آغاز شد و نمونه از از حرکاتی که در کارگاه ها امروز آموزش داده شده بود به همراه کاپیتان ها برای کلیه پرسنل ایرانسل به تفیک در طبقات و محیط کار آنها اجرا شد که مورد استقبال آنها قرار گرفت. در ادامه دکتر مهدی خوبی به پرسنل فرمود از مدیران ارشد ایرانسل تشکر و قدردانی می گردد که به فکر سلامتی حال و آبنده پرسنل خود هستند و این کار در کشور کم سابقه است و باید قدر دان مدیران خود باشید ولی این تفکر کافی نیست شما باید خود آگاه باشید تا به فکر سلامتی خود بوده و این گوهر گران بها را برای آینده خود پس انداز کنید که بهترین پس انداز سلامتی است و باید سالم پیر شوید.

 مرحله آخر برنامه امروز گروه فرهنگی و ورزشی مرکز تجاری سی تی مهر در شرکت ایرانسل  در ساعت 17.30 پایان یافت .

 

در پایان مجموعه برنامه های امروز کتاب تمرینات درمانی کاربردی (دیسک گردن،دیسک کمر،استخوان دنبالچه،مفصل زانو) از دکتر مهدی خوبی و کتاب کلید من خوب از دکتر غلامعباس کوچکی در بین پرسنل پخش گردید و مورد استقبال کم نظیر پرسنل قرار گرفت و بدلیل محدود بودن کتاب ها مقرر شد پرسنل با مراجعه به سایت سی تی مهر به آدرس www.CTMehr.com این کتاب ها را خریداری و تهیه کنند. و راه های ارتباط رایگان با مشاوران مرکز تجاری سی تی مهر اعلام گردید که کلیه پرسنل و هم وطنان می توانند برای ارتباط با ای مشاوران به سایت سی تی مهر به آدرس www.CTMehr.com مراجعه نموده و درقسمت کافه خبر و بخش انواع مشاوره با آنها بصورت رایگان در ارتباط باشند.

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

استراتژی قیمت گذاری محصولات
استراتژی قیمت گذاری محصولات
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله به استراتژی ها و تکنیک های ترغیب کننده برای قیمت گذاری روی محصولات می پردازیم.

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2