مرجع ارائه فعالیت شما ؛ بانک جامع مشاغل سی تی مهر

مرجع ارائه فعالیت شما ؛ بانک جامع مشاغل  سی تی مهر

به طور کلی بانک اطلاعات مشاغل ؛ مجموعه ی کاملی از اطلاعات فروشندگان کالا یا خدمات دهندگان در زمینه های شغلی متنوع،  به تفکیک موضوع خدمات که ارائه می دهند، می باشد.

سی تی مهر در واقع مرجعی است که بازدیدکنندگان می توانند باتوجه به نیاز خود، مراکز ارائه دهنده را یافته و از میان آنها گزینه مناسب را انتخاب نمایند و از خدمات آن بهره مند شوند، همچنین آنها این امکان را دارند با رای خود سایر بازدیدکنندگانی که قصد استفاده از خدمات آن مرکز را دارند از نظر خود در مورد آن مرکز آگاه سازند.

ازجمله  امکاناتی که پس از ثبت نام در سی تی مهر و بانک مشاغل برایتان فراهم می گردد عبارت است از:
قرار گرفتن در فهرست مشاغل با توجه به تک تک عنوان هایی که در آنها فعالیت دارید و به نوعی ارائه خدمات می کنید. شما می توانید اطلاعات کامل مجموعه خود شامل توضیح در مورد خدماتتان را همراه با تصویر در صفحه اختصاصی که به شما تعلق می گیرد قرار دهید.

با مدیریتی که برای ویرایش اطلاعات در اختیار شماست امکان درج آگهی های فروش که به صورت موردی نیاز دارید برای مثال: فروش تعداد محدودی از یک کالا یا ارائه شکل خاصی از خدمات به صورت محصول که این نوع آگهی ها به خوبی به مخاطبین نمایش داده می شود و به فروش سریع شما کمک خواهد کرد. شغل شما با هر تغییر که انجام دهید در اولین سطر مشاغل دسته شما قرار خواهد گرفت.

ماندگارترین،کم هزینه ترین و بهترین فضا برای تبلیغات فضای مجازی است. علاوه بر هزینه پایین و ماندگاری این دسته از تبلیغات یکی از مزایای مهم خدمات مجازی عدم استفاده از کاغذ می باشد که به این جهت این خدمت را تبلیغات سبز و در خدمت حفظ محیط زیست میدانیم.

درباره کارکردهای ویژه یک بانک اطلاعات مشاغل اینترنتی:

با  گسترش روزافزون دسترسی اقشار گوناگون جامعه به اینترنت و سهل الوصول بودن آن، نسخه های چاپی کتابهای دایرکتوری مشاغل (چون نیازمندیها، اطلاعات ۱۱۸ و کتاب اول) به سرعت جای خود را به نمونه های اینترنتی چنین خدماتی می دهند.

محتوای بانک مشاغل سی تی مهر شامل اطلاعات شهری مورد نیاز و ضروری شهروندان به شرح زیر می باشد:
امکان ثبت اطلاعات واحد صنفی با تمامی جزئیات به صلاحدید ثبت کننده آگهی مانند: نام، نشانی، شماره تلفن، شماره نمابر، نام مدیر و …
به همراه عکس های تکمیلی برای توضیح و تبیین بیشتر چگونگی و کیفیت خدمات ارائه شده

 

۱) با بهره گیری از خدمات گوناگون نیازمندیهای اینترنتی برای رفع نیازهای روزمره شهری، دیگر نیازی به ترددهای غیرضروری در سطح شهر و اتلاف وقت، هزینه و انرژی نیست.

۲) قابلیت ثبت آدرس بر روی نقشه به هنگام درج آگهی کالا و خدمات، این امکان را برای مشتری فراهم می سازد تا به هنگام جستجوی خدمات مورد نظر خود نزدیک ترین دسترسی به محل زندگی و یا موقعیت مکانی خود را انتخاب نماید.

۳) مشتری می تواند با بررسی و مقایسه قیمت کالا و خدمات ارایه شده توسط واحدهای گوناگون و همچنین پیگیری قیمت با فروشندگان و تولید کنندگان از طریق تماس تلفنی یا ایمیل، یهترین گزینه ممکن را انتخاب نموده و احتمال خسارت ناشی از عدم اطلاع کافی از بهای خدمات را به حداقل برساند.

۴) امکان دادن رای توسط کاربرانی که قبلا از کالا و خدماتی بهره گرفته اند میتواند به سایر مشتریان استفاده از آن خدمات در انتخاب بهترین موارد ممکن کمک شایانی نماید.

۵) تولید کنندگان کالاهای مختلف و ارائه دهندگان خدمات گوناگون از طریق بانک اطلاعات مشاغل می توانند بی هیچ واسطه ای و به ارزان ترین و سریع ترین روش ممکن برای کالا و خدمات خود مشتری بیابند.

۶) عدم ثبت آگهی واحد شغلی شما در این مجموعه بعنوان یک راهنمای جامع اطلاعات مشاغل به نوعی عدم حضور در چرخه‌ی اقتصادی تلقی شده و شما را از دیدرس مستقیم بازار مصرف محروم می سازد.

۷) در دسترس بودن اطلاعات صاحبان مشاغل، اصناف، تولید کنندگان و بازرگانان در مجموعه دایرکتوری مشاغل موجب تسهیل در برقراری روابط دادوستد شده و در نتیجه رونق اقتصادی را به دنبال دارد.

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

تا 25 درصد تخفیف به مناسبت عید فطر

فروشگاه اینترنتی سی تی مهر فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی همراهان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماید. به همین مناسبت فروشگاه اینترنتی سی تی مهر در نظر دارد در روز های 22 تا 24 فروردین 1402 با تخفیفات هیجان انگیز در رستوران ها و فست فودی ها میزبان لبخند در خانواده شما باشد.

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2