لغو مسابقات قویترین مردان زورخانه ای در آران و بیدگل

لغو مسابقات قویترین مردان زورخانه ای  در آران و بیدگل


به گزارش روابط عمومیاداره ورزش و جوانان شهرستان آران و بیدگل پیش از این با هماهنگیهای به عمل آمده با فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه ای کشور و هیات استان قرار بود مرحله نهایی اولین دوره  مسابقات مردان زورخانه ای ایران زمین با عنوان گردان گود در شهرستان آران و بیدگل برگزار شود و 25 مدعی راه یافته به این مرحله به مدت سه روز با هم به رقابت بپردازند و این رویداد توسط عوامل صدا و سیما ضبط و در ایام نوروز پخش شود ولی عدم هماهنگی فدراسیون ، کارگردان و صدا و سیما موجب لغو مسابقات قویترین مردان زورخانه ای  در آران و بیدگل شد.

رئیس هیئت ورزش های زورخانه ای و پهلوانی آران و بیدگل گفت: با وجود آماده شدن تمام مراحل برای برگزاری مسابقات در آران و بیدگل ناهماهنگی بین فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه ای کشور با عوامل تولید و ضبط این مسابقه باعث لغو مسابقات  دراین شهرستان شد.

مجید اسلامی نژاد اظهار کرد:از  هفته پیش قرار بود مسابقات قوی ترین مردان ایران در ٱران و بیدگل برگزار شود و حتی عوامل اجرایی به شهرستان عزیمت کردندودرباغ شاکر مستقر شدند.

وی افزود: نماینده فدراسیون چند روز قبل به آران و بیدگل عزیمت کردند و در جلسه هماهنگی با حامی مسابقات،  شرکت فرش کاخ به صورت شفاهی شروط این شرکت را برای اجرای برنامه طبق قرارداد توافقی بین  طرفین قبول کردند و با اصرار حامی برنامه مبنی بر مکتوب کردن قرارداد راضی به نگارش نشدند و نامه فدراسیون و معرفی نماینده جهت برگزاری این مسابقات در آران وبیدگل را سند اجرای کار دانستند.

وی گفت: کلیه عوامل اجرایی روز جمعه به شهرستان آمدند و روز شنبه صحنه و جایگاه را برای برگزاری مسابقات آماده کردند ولی شنبه شب  با شرایط اسپانسر مبنی بر دعوت از مهمانان و...را قبول نکردند و تمام برنامه ها به یک باره برهم خورد و مسابقات به طور کلی لغو شد.

اسلامی نژاد ادامه داد: پس از این اتفاق حامی مسابقات پیشنهاد مالی بیشتر برای برگزاری مسابقات را دادند ولی مورد قبول واقع نشد تا مهمترین مسابقات کشوری در چند وقت اخیر به همین راحتی از دست آران و بیدگل خارج شود.

وی ادامه داد: بنده به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش پهلوانی و زورخانه ای اران وبیدگل وظیفه خود میدانم از مساعدت و همراهی مدیران محترم شرکت فرش کاخ خصوصا  آقایان حاج  رضا پناهیده ،مهندس مسعود پناهیده و جناب اقای مهندس عظیم زاده بزرگوار که در این مدت برای برگزاری واعتلای نام شهرستان آران وبیدگل دلسوزانه تلاش کردند تشکر و قدردانی ویژه داشته باشم .

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

تا 25 درصد تخفیف به مناسبت عید فطر

فروشگاه اینترنتی سی تی مهر فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی همراهان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماید. به همین مناسبت فروشگاه اینترنتی سی تی مهر در نظر دارد در روز های 22 تا 24 فروردین 1402 با تخفیفات هیجان انگیز در رستوران ها و فست فودی ها میزبان لبخند در خانواده شما باشد.

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2