سفره خانه سنتی پنج دری کاشان

سفره خانه سنتی پنج دری کاشان

 

لحظــاتی خوش با طعمی مانــدگار

 

سفره خانه سنتی پنج دری با مساحتی حدود 1050متر فاز اول سفره خانه ،گلاب گیری و نانوایی سنتی که راه اندازی شده و فاز دوم اقامتگاه بومی و نمایشگاه که د ر حال راه اندازی و مقدمات ساخت وساز می باشد.

رستوران سنتی یا به قولی سفره‌خانه‌ها دسته‌ای از رستوران‌ها هستند که طرف داران خاص خود رادارند. امروزه اکثر کسانی که در شهرها و کلان‌شهرها زندگی می‌کنند دیگر تمایل چندانی به زرق‌وبرق وسایل صنعتی ندارند، این لوازم بیشتر ما را به یاد دفتر کارمان، ساختمان اداره و شرکت وزندگی ماشینی و اضطراب ناشی از آن می‌اندازد که همه‌روزه برای ما تکرار می‌شوند. به همین جهت است که ما سعی می‌کنیم به بهانه‌های مختلف حتی به بهانه غذا خوردن مدتی هرچند کوتاه خودمان را از این محیط دور کنیم سفره‌خانه‌ها به خاطر ایجاد فضایی سنتی و دل‌نشین و راحتی در طرز نشستن روی تخت و کلاً فضای غیررسمی و غیر اداری برای بیشتر مردم دل‌چسب‌ترند.

از دیگر مزایای رستوران‌های سنتی امکان نشستن به‌صورت طولانی‌مدت است که به همراه آرامش فضای موجود و شیوه پذیرایی، لذت غذا خوردن را دوچندان می‌کند.

 

 

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

تا 25 درصد تخفیف به مناسبت عید فطر

فروشگاه اینترنتی سی تی مهر فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی همراهان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماید. به همین مناسبت فروشگاه اینترنتی سی تی مهر در نظر دارد در روز های 22 تا 24 فروردین 1402 با تخفیفات هیجان انگیز در رستوران ها و فست فودی ها میزبان لبخند در خانواده شما باشد.

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2