امیدواری فوتسال آران و بیدگل به تیم پر امید و قدرتمند در لیگ کشور

امیدواری فوتسال آران و بیدگل به تیم پر امید و قدرتمند در لیگ کشور


به گزارشروابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان آران و بیدگل برای شرکت در مسابقات فوتسال دسته اول امیدهای کشور شاهد دور اصلی تمرین و انجام مراحل تست گیری و انتخاب بازیکنان منتخب تیم فوتسال امید شهرستان آران و بیدگل هستیم

سعید توحیدیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در آران و بیدگل اظهار کرد: برای شرکت در مسابقات فوتسال دسته اول امیدهای کشور در حال برنامه ریزی و تست گیری هستیم و باید با دقت زیاد کارها را پیش ببریم.

وی افزود: برای تشکیل تیم امید تعدادی از بازیکنان سال قبل که در مسابقات مناطق کشور مقام سوم را کسب کردند و چند بازیکن از مسابقات اخیر لیگ امید شهرستان که با حمایت کمیته فوتسال انجام شد را فراخواندیم و برای شروع کار این تعداد از بازیکنان را زیر نظر گرفته ایم.

 

بهترین مربی سال ۹۷ شهرستان ادامه داد: کار تست گیری از بازیکنان داخل و خارج شهرستان و استان را شروع کردیم و تا تشکیل یک تیم خوب و قدرتمند برای شرکت در مسابقات لیگ امیدهای کشور ادامه خواهیم داد تا چون سال گذشته پرچمدار فوتسال استان اصفهان در کشور باشیم و افتخاری برای جامعه ورزش به خصوص فوتبال و فوتسال شهرستان کسب کنیم.

محسن مشتاقیان در گفت و گویی کوتاه در مورد فوتسال شهرستان اظهار کرد: خوشبختانه تنور فوتسال با داشتن تیم های خوبی چون سبزپوشان (پاس) در لیگ نوجوانان استان، فرش آسایش لیگ ۲ کشور و منتخب امید در لیگ اول کشور داغ داغ است و باید همه دست به دست هم این چراغ را روشن نگه داریم تا سربلندی برای همه شهرستان باشد.

 

وی افزود: فوتسال و افتخارات آن از هیچ شخص و گروهی نیست و حاصل زحمت تک تک اعضای فنی ، تدارکات و حتی تماشاگرانی است که در سرما و گرما این ورزش را یاری می کنند و هدف ما تشکیل یک تیم خوب و قدرتمند برای مسابقات کشوری است و در این مسیر از همه صاحب نظران و اصحاب فن کمک می خواهیم تا رشد و اعتلای فوتسال شهرستان را شاهد باشیم .

 

وی گفت : عده ای فکر می کنند اگر فوتسال رونق پیدا کند باعث کم رونقی فوتبال می شود ولی این ثابت شده که باید این دو به یک اندازه مورد توجه قرار گیرند و رونق هر کدام به دیگری ضربه نمی زند و ما جزو یک خانواده هستیم و باید برای رشد به هم کمک کنیم ، جا دارد از همه اهالی فوتبال که ما را در مسابقات و تمرین ها تشویق و همراهی می کنند تشکر کنیم و بدون حمایت ها نمی توان پیشرفت کرد.

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

تا 25 درصد تخفیف به مناسبت عید فطر

فروشگاه اینترنتی سی تی مهر فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی همراهان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماید. به همین مناسبت فروشگاه اینترنتی سی تی مهر در نظر دارد در روز های 22 تا 24 فروردین 1402 با تخفیفات هیجان انگیز در رستوران ها و فست فودی ها میزبان لبخند در خانواده شما باشد.

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2