برد شیرین تیم فوتبال شهدای دهنو آران و بیدگل در لیگ ۳ کشور

برد شیرین تیم فوتبال شهدای دهنو آران و بیدگل در لیگ ۳ کشور

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان آران و بیدگل هفته چهاردهم مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال کشور در سراسر کشور پیگیری شد و  تیم شهدای دهنو آران و بیدگل  نماینده استان اصفهان در روز یکشنبه 18 فروردین ماه سال جاری در ورزشگاه امیر کبیر به مصاف شهرداری اردبیل رفت که در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل این تیم  به پیروزی رسید

در این دیدار در هوای بارانی و بهاری  تیم شهدای دهنو ابتدا از حریف خود پیش افتاد اما تیم شهرداری اردبیل با دو گل از میزبان پیشی گرفت در ادامه داور برای تیم شهداء دهنو آران و بیدگل دو ضربه پنالتی اعلام کرد و این تیم با به ثمر رساندن این ضربات پنالتی بازی را به سود خود به پایان رساند.

پس از پایان هفته چهاردهم مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال کشورتیم شهدای دهنو آران و بیدگل با 19 امتیاز  از ۱۴ بازی با فاصله سه امتیازی با تیم دوم در رده هفتم جدول رده بندی گروه یک رقابت‌ها قرار دارد.

در هفته پانزدهم رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال کشور شنبه ۲۴ فروردین ماه، شهدای دهنو آران و بیدگل  از ساعت ۱۶:۰۰ در ورزشگاه آزادی مهاباد میهمان تیم مکریان مهاباد خواهد بود.

مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور با حضور ۳۰ تیم در ۳ گروه در حال پیگیری است و شهدای دهنو آران و بیدگل در گروه یک با تیم‌های شهرداری آستارا، تازان تهران، میلاد مهر تهران، شهرداری فریدون‌کنار، شهید مولایی قراخیل، شهرداری اردبیل ، پاس گیلان و موکریان مهاباد هم‌گروه می‌باشد.

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

تا 25 درصد تخفیف به مناسبت عید فطر

فروشگاه اینترنتی سی تی مهر فرارسیدن عید سعید فطر را به تمامی همراهان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نماید. به همین مناسبت فروشگاه اینترنتی سی تی مهر در نظر دارد در روز های 22 تا 24 فروردین 1402 با تخفیفات هیجان انگیز در رستوران ها و فست فودی ها میزبان لبخند در خانواده شما باشد.

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2