سایت پروازی ریگ چشمه استان گلستان

سایت پروازی ریگ چشمه استان گلستان

ایستاده بر ارتفاعی بلند؛ تجهیزاتی برای شروع تجربه ای هیجان انگیز در اختیارتان قرار می گیرد. حس جداشدن از زمین، شوری بر دلتان می اندازد، اما نترسید، چند قدمی به جلو بردارید و ناگهان خود را معلق بین زمین و آسمان ببینید. بالاتر و بالاتر می روید و در کرانه آسمان گم می شوید و تنها چتری در بالای سر وطنایی به کمر همراهی تان می کند. رویای پرواز، حسی سبکبار وحالی شگفت انگیز داشته و دارد و آدمی از گذشته مشتاق پرواز بوده است.

تجربه پرواز در ایران، برای کسانی که عاشق لمس تجربه معلق ماندن در آسمان هستند نیز وجود دارد و آرزوی پرواز دیگر آرزوی دوری نیست و در سال های اخیر سایت های پروازی ایجاد شده تا دوستداران پرواز، هیجان خود را با پاراگلایدر سواری تخلیه کنند و لذت ببرند. استان گلستان از جمله مکان هایی است که چند سایت پروازی معروف و زیبا دارد تا به صورت آموزشی و تفریحی از امکانات پرواز و پاراگلایدر استفاده کنید. ایام نوروز که وضعیت هوا مساعد است. این سایت ها مکان مناسبی برای سفرو تجربه خارق العاده پرواز است.از جمله یکی از این سایت هاسایت پروازی ریگ چشمه است.

 

 

 

سایت پروازی ریگ چشمه در نزدیکی روستایی به همین نام در شهرستان علی‌آباد کتول یک سایت دیواره‌ای بسیار زیبا است، این سایت با دیواره‌ای تقریبا دو کیلومتری، قابلیت پروازهای طولانی و تاپ‌لند (فرود در محل پرواز) را فراهم می‌کند.

سایت پروازی ریگ چشمه با ارتفاع حدوداً 800 متر در انتهای مسیر جنگلی تنگه چهل چای و در فضایی سرسبز و جنگلی با وجود مراتع و زمینهایی در مسیر پرواز که پروازی زیبا و رویایی را با طی مسافتی بسیار هموار با ترمالها و بادهایی نسبتاً یکدست ، پروازی رویایی را در اذهان باقی می گذارد . مسیر رسیدن به این سایت با هر نوع خودرویی امکان پذیر است . این سایت در زمستان 84 توسط تیم پروازی آسمان مینودشت ، افتتاح گردید و پروازهای زیادی نیز در این سایت انجام شده است .

این سایت را به علاقه مندان به پاراگلایدر معرفی میکنیم.

 


ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
0 دیدگاه

جدیدترین ها

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

استراتژی قیمت گذاری محصولات
استراتژی قیمت گذاری محصولات
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله به استراتژی ها و تکنیک های ترغیب کننده برای قیمت گذاری روی محصولات می پردازیم.

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2