آشنایی با موسسه حسابداری ترازگستر

آشنایی با موسسه حسابداری ترازگستر
موسسه حسابداری ترازگستر در سال 1391 با شعار "راز افت زیان، گسترش سود، تأمین رفاه" در زمینه های خدمات مالی، مالیاتی، حسابداری و اداری مطابق با استاندارد‌های حسابداری و روش‌های جدید مالی و قوانین روز آغاز به فعالیت نمود.

این موسسه خدمات خود را بر اساس استاندارد های حسابداری و قوانین روز مالیاتی و با هزینه مناسب و کیفیت قابل قبول و به همراه مشاوره مالیاتی رایگان در اختیار شرکت ها و موسسه ها با فعالیت های مختلف نظیر بازرگانی، خدماتی، پیمانکاری و تولید قرار می دهد تا بتواند سیستم حسابداری – خدمات مالی و خدمات مالیاتی شرکت ها را کنترل و بهبود ببخشد و بخش مهمی از چرخه اقتصادی شرکت را نظم ببخشد. موسسات حسابداری همیشه در تلاش هستند که به ساختار مالی و اداری شرکتها کمک کند و باعث بهبود این موضوع مهم گردند. این امر باعث می گردد که مشکلات مالی و اقتصادی را کاهش دهد و به اهداف از پیش تعیین شده دست یاید. این امر میسر نمی گردد مگر اینکه خدمات حسابداری و خدمات مالیاتی به خوبی انجام شود. به همین منظور موسسه حسابداری ترازگستر خدمات خود را بصورت زیر تفکیک کرده و ارائه می دهد.

خدمات مالی، خدمات حسابداری و خدمات آموزش حسابداری ، خدمات مالیاتی ، خدمات مشاوره مالیاتی ، خدمات امور اداری

خدمات حسابداری و آموزشی

انجام خدمات حسابداری شرکتها و موسسات که در بخش های بازرگانی، پیمانکاری، تولیدی و خدماتی فعالیت دارند.فرآیند خدمات حسابداری بصورت مختصر توضیح داده شده است:

خدمات حسابداری شامل مشاوره و معرفی خرید نرم افزار حسابداری مناسب حجم و موضوع فعالیت شرکت می باشد. پس از راه اندازی سیستم مالی باید چیدمان کدینگ حسابداری مناسب راه اندازی شود. پس از آن ثبت اسناد حسابداری و بایگانی صحیح و مناسب حسابها صورت پذیرد تا بتوان گزارشات ماهیانه و مورد نیاز مدیریت تهیه شود. همچنین صورت های مالی میان دوره و سالیانه تهیه و در اختیار استفاده کنندگان صورت های مالی قرار داده شود تا در جهت پیشبرد فعالیت های اصلی شرکت نقش بسزایی را ایفا نماید. انجام امور مالی و حسابداری بصورت دقیق و به موقع باعث شده است خدمات حسابداری متفاوتی به کارفرمایان ارائه شود. همین امر باعث شده است که تمامی تئوری های حسابداری به واقعیت نزدیک شود و حسابداری نوین در سیستم مالی شرکت راه اندازی شود.

لیست امور حسابداری

همچنین این موسسه موفق شده است با گرفتن مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، دوره های آموزشی در رشته های حسابداری، مدیریت بازاریابی، مدیریت قراردادها و مدیر مالی را با تضمین 100% آموزش برای ورود به بازار کار آغاز کند. خدمات آموزش شامل: آموزش حسابداری ویژه بازار کار، آموزش حسابداری ویژه کارفرمایان، آموزش حسابداری مالی و صنعتی، آموزش انواع نرم افزارهای مالی، آموزش تهیه لیست بیمه و دارائی، آموزش تهیه لیست حقوق کارگران می باشد.

خدمات مالیاتی

کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی که در امور تجاری فعالیت دارند مشمول پرداخت مالیات هستند. پس باید کارهای مرتبط با پرداخت مالیات خود را انجام دهند. مالیات انواع مختلفی دارد که مالیات بر درآمد، مالیات بر ارزش افزوده، مالیات بر اجاره بیشترین پرداختی را دارد.

به همین منظور موسسه حسابداری ترازگستر خدمات مالیاتی خود را در بخش های زیر طبقه بندی کرده است:

مالیات بر درآمد

مالیات بر ارزش افزوده

مالیات بر اجاره

همین امر باعث گردیده است که موسسه حسابداری ترازگستر خدمات مالیاتی خود را با تعهد و مطابق قوانین مالیاتی به شرکت ها و موسسات ارائه میدهد. این باعث می شود که در هیئت های حل اختلاف مالیاتی از پرونده مالیاتی دفاع شود و جرائم مالیاتی شامل نشود و کمترین مبالغ مالیات را پرداخت نمایند.

مشاوره مالیاتی

موسسه حسابداری ترازگستر مشاوره مالیاتی و مالی خود را به صورت تلفنی و حضوری در بخش مالیات بر درآمد، خدمات حسابداری، مالیات بر ارزش افزوده، بیمه و سایر بخش ها به شرکت ها و اشخاص حقیقی و حسابداران ارائه می‌دهد که این مشاوره مالیاتی شامل راهکارهایی برای کاهش مالیات گرفتن مفاصا حساب، رفع بدهی های مالیاتی و بهبود فرآیند مالیاتی از طریق قوانین مالیاتی، تنظیم لوایح مالیاتی و دفاعیه مالیاتی صورت می پذیرد.

خدمات امور اداری

موسسه حسابداری ترازگستر در انجام سایر امور مربوط به اشخاص حقوقی و حقیقی خدمات خود را به شرح ذیل ارائه می دهد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:  03154722230 و 09133620416

 

ثبت دیدگاه

ابتدا وارد شوید
2 دیدگاه

کاربر 3222 1397/10/09 09:02:56
واقعا موسسه به این خوبی در هیچ کجا ندیدم . عالی!!!!!!
0
0
0
علی عظیمی 1397/10/09 09:13:45
موسسه تراز گستر سطح علمیش خیلی خوبه، آگاهی و بروز بودن اساتیدی که داره برای آموزش واقعا عالیه . ممنونیم از مدیریت موسسه اقای مهندس خوبی
0
0
0

جدیدترین ها

جشنواره یلدای سی تی مهر
جشنواره یلدای سی تی مهر
@علیرضا کرباسی 1402/09/29

66 هزار تومان تخفیف با ارسال رایگان

جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
جلب توجه در فروشگاه اینترنتی
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله می خوانید که چطور توجه بیشتری از بازدید کنندگان خود دریافت کنید

استراتژی قیمت گذاری محصولات
استراتژی قیمت گذاری محصولات
@علیرضا کرباسی 1402/05/10

در این مقاله به استراتژی ها و تکنیک های ترغیب کننده برای قیمت گذاری روی محصولات می پردازیم.

عطر و ادکلن های متنوع
1402 mbk1
1402 mb2c2
به استقبال روزهای گرم
1402 mbk22
1402 mbk2